avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 762 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Posibilitati reziliere contract, costuri majorate
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Posibilitati reziliere contract, costuri majorate

Buna ziua! As dori sa ma ajutati in rezilierea contractului cu Orange Romania. Motivele pentru care doresc sa fac acest lucru sunt mai multe. Am fost mintit si nu imi mai permit sa platesc acest abonament intrucat sunt student si nu am venituri.

Am abonament la Orange de aproximativ 8-9 luni. Am un abonament de voce si unul de date. Am achizitionat o tablet si un telefon. Am platit o garantie in valoare de 700-800 lei pentru a achizitiona telefonul si tablet si mi s-a spus ca dupa 8 luni imi pot micsora planul tarifar (la inceput imi venea in jur de 100 lei, acum facura a crescut la aproape 250 lei si nu imi mai permit sa o platesc). Am fost sa micsorez planul tarifar si mi-au spus ca este imposibil si ca pentru reziliere trebuie sa platesc contravaloarea lunilor ramase de contract, asa ca am renuntat si am decis sa va cer o parere. Din ce am mai citit, nu au voie sa faca acest lucru, mai ales ca eu am platit o garantie pentru telefon si tableta.

Stiu ca exista ceva despre lucrurile astea in legea 296/2004, dar nu sunt informat destul de bine pentru aceste lucruri. As dori sa ma ajutati si v-as fi recunoscator, pentru ca m-am saturat sa fiu sunat zilnic de un robot de la o firma de recuperari. Am deja 2 luni restante si nu stiu ce sa fac. Poate imi poti da un model de cerere de reziliere sa il pot trimite la ei. Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: stcalin , utilizator 10:36, 5 Decembrie 2014
Nu o sa puteti relizia contractul mai devreme de expirarea lui decat daca platiti abonamentul pe lunile ramase pana la expirare.Este specificat in contract acest lucru.