avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Perchizitii corporale angajati
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Perchizitii corporale angajati

Buna seara.
Sunt cadru medical angajata la un complex de servicii sociale de stat . Aceasta unitate are contract cu o firma de paza. De 2 saptamani agentii de paza efectueaza zilnic controale corporale si in gentile personale de umar.
Va rog frumos sa-mi spuneti daca sunt legale aceste controale efectuate de agenti.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Adalbert Gabriel Gazdovici , Avocat 22:31, 7 Ianuarie 2015
Buna ziua,este mai degraba o "intelegere"intre beneficiar si firma de paza si o acceptare tacita a acestor practici.Un control corporal poate fi facut doar de organele judiciare.
catalina.p a scris:

-controlul amanuntit al bagajului + al dumneavoastra se poate dispune de catre angajator pentru personal / colaboratori ai institutiei daca exista suspiciuni de furt / disparitii anumitor produse ( mancare , medicamente , lenjerie ...)

Foarte corect ce ati scris d-voastra
, cu o singura mentiune: astfel de controale erau legale pana pe la sfarsitul evului mediu. Apoi, oamenii au inventat niste chestiuni numite legi si le-au pus picioruse de bronz numite principii iar mai apoi, prin 1792 au inventat numa' si numa' din capul lor o declaratie zisa a omului si cetateanului prin care le dadeau cu tifla angajatorilor din epoca de piatra si ziceau ca astfel de perchezitii se dispun numai de un judecator.

Cu alte cuvinte, vorba lu' Cocosila "Pe ce v-ati bazat cand ati scris ce ati scris?"

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Verificare rucsac mihaipescar mihaipescar Buna ziua! Vad ca in anumite supermarket-uri din Romania exista o practica care nu mi se pare a fi cu totul legala. Sa zicem ca intri in supermarket, ... (vezi toată discuția)