avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1535 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Completarea corecta formular 392B
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Completarea corecta formular 392B

Buna ziua!Am inteles ca trebuie completat formularul 392b.Sunt medic dentist si ar trebui sa depun si eu acest formular.dar nu stiu sa-l completez.Ma poate ajuta cineva?
Cel mai recent răspuns: Marian Trutan , Contabil 13:29, 2 Februarie 2015
La pct.III cifra de afaceri,se trece totalul veniturilor incasate in anul 2014(din RJIP).
La pct.IV rd1.-prestari efectuate catre persoane inregistrate in scopuri de TVA(cu atribut RO).
La pct.IVrd.2-prestari catre celelalte persoane(fizice si firme fara atribut RO).
La pct.V rd.1-achizitii de la persoane cu atribut RO(cumparari de materiale sanitare,de curatenie etc.).
La pct.V rd.2-achizitii de la celelalte tipuri de persoane( facturi achitate cu bonuri fiscale sau bonurile fiscale care nu contin TVA).
In mod normal ar trebui ca aceste date sa fie extrase din Jurnalele de vanzari si de cumparari.
Succes !
Multumesc mult!Dar la punctele 4 si 5 trebuie sa notez o anumita suma de bani,care reprezinta totalul valorilor bunurilor achizitionate?Iar la pct. 3 este suma totala cu care am fost platita pentru prestari serv, stoma in cabinetul cu care am contract de colaborare?
Referitor pct.4,5.Da,totalul bunurilor achizitionate in anul 2014. La pct.3 treceti valoarea totala cu care ati fost platita in anul 2014,conform contractului de colaborare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Declaratia 392b anaf Florin_22 Florin_22 Bunaziua!Am o nelamurire.Trebuie sa completez declaratia 392B pentru ANAF,mai precis Declaratie informativa privind livrarile de bunuri,prestarile de servicii ... (vezi toată discuția)