Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In numele institutiei, toti salariatii fac Adrese, Raportari, Cereri, etc.,
fie catre Trezorerie, fie instantelor de judecata,
fie catre Consiliul Judetean careia institutia noastra ii este subordonata, etc.
Toate aceste acte trebuie duse in oras
de cineva.
Nu toti salariatii trebuie sa-si duca documentele intocmite
la destinatari !
1. - Toate aceste acte
cine are obligatia sa le ia
si sa le transmita destinatarilor ?
2. - directorul institutiei trebuie sa dea o Decizie interna
prin care sa desemneze un salariat
care sa se ocupe cu curieratul /transmiterea documentelor institutiei in exterior ?
Sau soferul institutiei are aceasta obligatie ?
( in Fisa postului - soferului nu scrie nimic despre o asemenea obligatie ! )
3. - Persoana care ar trebui sa fie delegata
cu acest lucru,
cum va primi actele ?
Cu Proces-verbal de predare-primire ?
3. - Secretara institutiei sau
salariatul care le intocmeste
trebuie sa le i dea cu Proces-verbal de predare-primire ?
4. - cum se face descarcarea
salariatului care le intocmeste ?
Le inregistreaza doar la Secretariatul institutiei,
dupa care nu il mai priveste ?
( de exemplu: urmarirea unui Contract cine trebuie sa o faca ?
de intrare si iesire a actului ? )
5. - salariatul care le intocmeste
cum face dovada ca documentul respectiv
depus la Secretariatul institutiei
a fost transmis mai departe, destinatarului ?
6. - Cine este persoana care raspunde pentru
netransmiterea documentului catre destinatari
si pentru neintoarcerea la institutie
a documentelor semnate de destinatari ?
In instituitia noastra inebunesti pur si simplu
cand se trimite un document in exterior !
Nu se ştie cine le-a luat de la instituţie să le transmită destinatarilor din exterior
şi apoi să le aducă înapoi la instituţie,
sau se joaca ping pong
pentru ca unul aduce
iar altul care trebuie sa-l aduca
uita sa-l mai aduca
sau
sunt invocate fel de fel de motive închipuite,
ca nu mai stii unde este actul,
daca a fost adus,
cine la adus,
cui i l-a dat,
de ce i l-a dat cuiva si nu persoanei care trebuie sa-l tina in Dosar ,....uuuufff !
Oarecum explicabil stilul...original reflectat mai sus. Probabil nu este o secretară angajată, se descurcă fiecare cum poate.
Lipsă de fonduri, posturi puţine, prioritare...expoziţiile, etc.
Dacă mai sunt şi distanţele în ecuaţie, vă înţeleg supărarea.
Soluţia este să găsiţi o soluţie pt extindere de sarcini.