avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 840 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Probleme cu circulatia documentelor intr-o institutie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Probleme cu circulatia documentelor intr-o institutie

In numele institutiei, toti salariatii fac Adrese, Raportari, Cereri, etc.,
fie catre Trezorerie, fie instantelor de judecata,
fie catre Consiliul Judetean careia institutia noastra ii este subordonata, etc.

Toate aceste acte trebuie duse in oras
de cineva.
Nu toti salariatii trebuie sa-si duca documentele intocmite
la destinatari !


1. - Toate aceste acte
cine are obligatia sa le ia
si sa le transmita destinatarilor ?
2. - directorul institutiei trebuie sa dea o Decizie interna
prin care sa desemneze un salariat
care sa se ocupe cu curieratul /transmiterea documentelor institutiei in exterior ?
Sau soferul institutiei are aceasta obligatie ?
( in Fisa postului - soferului nu scrie nimic despre o asemenea obligatie ! )
3. - Persoana care ar trebui sa fie delegata
cu acest lucru,
cum va primi actele ?
Cu Proces-verbal de predare-primire ?
3. - Secretara institutiei sau
salariatul care le intocmeste
trebuie sa le i dea cu Proces-verbal de predare-primire ?
4. - cum se face descarcarea
salariatului care le intocmeste ?
Le inregistreaza doar la Secretariatul institutiei,
dupa care nu il mai priveste ?
( de exemplu: urmarirea unui Contract cine trebuie sa o faca ?
de intrare si iesire a actului ? )
5. - salariatul care le intocmeste
cum face dovada ca documentul respectiv
depus la Secretariatul institutiei
a fost transmis mai departe, destinatarului ?
6. - Cine este persoana care raspunde pentru
netransmiterea documentului catre destinatari
si pentru neintoarcerea la institutie
a documentelor semnate de destinatari ?
Ultima modificare: Duminică, 22 Februarie 2015
oanaportar, utilizator
Cel mai recent răspuns: oanaportar , utilizator 12:46, 25 Februarie 2015
In instituitia noastra inebunesti pur si simplu
cand se trimite un document in exterior !
Nu se ştie cine le-a luat de la instituţie să le transmită destinatarilor din exterior
şi apoi să le aducă înapoi la instituţie,
sau se joaca ping pong
pentru ca unul aduce
iar altul care trebuie sa-l aduca
uita sa-l mai aduca
sau
sunt invocate fel de fel de motive închipuite,
ca nu mai stii unde este actul,
daca a fost adus,
cine la adus,
cui i l-a dat,
de ce i l-a dat cuiva si nu persoanei care trebuie sa-l tina in Dosar ,....uuuufff !

E un adevarat HAOS !
Ultima modificare: Luni, 23 Februarie 2015
oanaportar, utilizator
NU SE RESPECTA NIMIC !
Nici P.O., nici Decizii si nici rasDecizii !
Ne puteţi spune ce instituţie este...fără să daţi localitatea?
Un muzeu aflat in subordinea unui Consiliu Judetean.
Ultima modificare: Luni, 23 Februarie 2015
oanaportar, utilizator
Oarecum explicabil stilul...original reflectat mai sus. Probabil nu este o secretară angajată, se descurcă fiecare cum poate.
Lipsă de fonduri, posturi puţine, prioritare...expoziţiile, etc.
Dacă mai sunt şi distanţele în ecuaţie, vă înţeleg supărarea.
Soluţia este să găsiţi o soluţie pt extindere de sarcini.

Alte discuții în legătură

Registrul intrare -iesire ContSters68776 ContSters68776 Buna ziua! Am nevoie de putin ajutor in ceea ce priveste completarea registrului de intrari iesiri. Nelamuririle mele sunt: 1. Acest document se completeaza ... (vezi toată discuția)
Fisa postului pentru lucrator comercial-statie de benzina si asistent manager Mirela Boros Mirela Boros Buna ziua, ma poate si pe mine cineva cu fisa postului lucrator comercil (statie de benzina) si asistent manager. (vezi toată discuția)
Se poate ca un referat sa fie refuzat la inregistrare de catre secretara unei institutii publice? oanaportar oanaportar Probleme in legatura cu circuitul documentelor intr-o institutie publica: - directorul spune ca la Secretariat se pot inregistra doar Cereri, nu si ... (vezi toată discuția)