Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
As dori sa va adresez 2 intrebari legate de calitatea de administrator al unei asociatii de proprietari:
1) Este legala forma de remunerare a administratorului in baza unei conventii civile de prestari servicii?
2) Ce obligatii fiscale au angajatorul si angajatul in urma unei conventii civile de prestari servicii, in conditiile in care angajatul realizeaza si alt venit, din salariu cu carte de munca?
Administratorul nu poate fi angajat decat cu contract de munca, nu cu conventie civila.
Nu are importanta ca mai are si alt loc de munca.
Se completeaza lunar Declaratia 112 pentru ANAF si se plateste:
- impozit pe salarii (cod 602)
- CAS angajat si angajator;
- CASS (sanatate) amgajat si angajator;
- somaj angajat si angajator
.... si mai sunt niste fonduri pentru concedii, accidente de munca etc. Astea apar automat in declaratie si le vedeti in centralizator si de valoare foarte mica.
Contractul de munca se declara si se completeaza Revisalul la ITM - online.
Daca administratorul este PFA, atunci se poate angaja cu contract de prestari servicii, dar numai daca PFA-ul are ca obiect de activitate principal administrarea imobile.