avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1987 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Scutire de impozit pentru angajati din domeniul IT
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Scutire de impozit pentru angajati din domeniul IT

Buna ziua,

Din cautarile mele online si ce am vazut in Ordinul MFP nr. 748/2004 + Ordinul MFP nr. 1479/2013 nu se specifica facultatea ci doar specializarea cu care ai terminat. Evident este, deasemenea, ca trebuie sa fie acreditata.

Acum, intrebarea mea catre cineva in cunostinta de cauza:

Daca am terminat Spiru Haret, Facultatea de Management Financiar Contabil, specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune, pot primi scutire de impozit?

Mentionez ca lucrez ca programator (sunt in curs de reincadrare si nu stiu exact cum voi fi incadrat).

Multumesc,

O zi excelenta!
Cel mai recent răspuns: IonDinica , utilizator 14:18, 3 Aprilie 2015
Raspunsul la intrebarea dvs este afirmativ.

Specializarea absolvita - Contabilitate si Informatica de Gestiune- face parte din specializarile care dau posibilitatea sa se beneficieze de scutirea de impozit.
Multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contabilitate si informatica de gestiune este compatibila cu functia de informatician? valentina_luciana valentina_luciana Sunt absolventa a facultatii de Management Financiar Contabil, specializarea Contabilitate si informatica de gestiune, Univesitatea Spiru Haret Bucuresti - ... (vezi toată discuția)
Pot fi promovata la studii superioare crimea crimea Lucrez in administratia locala si anul acesta adica 2009 am terminat facultatea respectiv Universitatea Spiru Haret specializarea contabilitate informatica ... (vezi toată discuția)