avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 738 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Portalul de intrebari si raspunsuri al CNPP a fost ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Portalul de intrebari si raspunsuri al CNPP a fost desfiintat

De ce credeti ca sa desfiintat acest forum ?
[ link extern ]
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 20:27, 21 Ianuarie 2016
Portalul de intrebari si raspunsuri se desfiinteaza:

1. De la 1 august 2015 www.cnpas.org INACTIV. Incepand cu data de 1 august 2015, site-ul www.cnpas.org va fi inchis. Informatii de interes general vor fi afisate in continuare pana la aceasta data, insa sectiunea de intrebari va deveni inactiva incepand cu 11 mai 2015, data de la care nu vor mai putea fi postate intrebari. Intrebarile aflate in curs de solutionare vor primi raspuns in cel mai scurt timp. Activitatea de relationare cu beneficiarii sistemului public de pensii va fi preluata de noul portal al CNPP, [ link extern ] .

Cu ajutorul specialistilor(CNPAS)de pe acest portal,eu am rezolvat zeci de dosare.
L-au desfiintat pentru ca asa sa dorit.Asta este parerea mea.
Problemele din sistem nu dau bine la imagine(sa fie vazute de toata lumea).
Desfiintarea am adus-o la cunostinta,Ministerului Muncii,Guvernului si Presedentiei.
Cand o sa am probleme,la aceste intitutii voi interveni..

Iata ce scrie pe [ link extern ] :


Întreabă un consultant
Această funcționalitate vă vine în ajutor pentru a răpunde cât mai repede întrebărilor dumneavoastră.

Pentru a folosi acest serviciu online nu aveți nevoie decât de un cont de email valid.

Va trebui să folosiți adresa de email personală pentru a putea confirma trimiterea întrebării cât și pentru primirea răspunsului.

După trimiterea întrebării veți primi în căsuța de email folosită un mesaj de confirmare din partea portalului CNPP pentru a verifica existența și validitatea căsuței de email folosite. Acest lucru vă va asigura că veți putea primi răspunsul în momentul când este pregătit. În cadrul acestui mesaj de confirmare va exista un link către o pagină a portalului CNPP pe care va trebui să o accesați pentru a finaliza trimiterea întrebării. Acest link este valabil numai 72 de ore (3 zile). În cazul în care nu veți accesa acet link în timpul indicat linkul va expira și nu veți primi răspuns la întrebarea dumneavoastră.

Nu se compara cu ceea ce a fost.
Nu avem control pe continutul interventiei.
Am pus o intrebare destul de usoara la un consultat,de aproximativ 2 sapatamani.
Nu am primit inca raspuns.
Daca in 30 de zile nu primesc raspuns,le voi da eu raspunsul si nu voi mai apela la ei.
Voi cauta alte solutii.
Daca am o problema cu o casa locala,consultantul o poate rezolva ?
Ultima modificare: Miercuri, 3 Iunie 2015
Carp Mircea, utilizator
CNPP şi-a schimbat adresa de web. Până acum era www.cnpas.ro, de acum încolo înţeleg că o să fie www.cnpp.ro. E normal, având în vedere faptul că şi-a schimbat denumirea acum aproape doi ani şi jumătate iar adresa de web conţinea tot iniţialele vechii denumiri.

Deci s-a schimbat tot, nu doar portalul la care vă referiţi dvs. Însă, nu ar trebui să existe probleme. Schimbarea unei adrese de web nu ar trebui să schimbe cu nimic informaţiile care se află sau care pot fi aflate acolo. Pe portalul respectiv ar trebui să răspundă aceeaşi consultanţi, cu aceeaşi frecvenţă. Poate că le ia ceva timp până când se obişnuiesc cu noul portal sau poate că site-ul nu funcţionează încă la parametri optimi.
Un motiv poate fi pentru a se raspunde punctual fiecarui utilizator. In acest caz, nu mai este acces liber la intrebarile deja puse/ raspunsuri deja primite si fiecare utilizator nou isi poate spune pasul sau.

Alte discuții în legătură

Reclamatie casa de pensii - modalitati AndreiAlexP AndreiAlexP Buna ziua, Imi puteti spune care sunt modalitatile prin care pot face o sesizare/reclamatie la casa de pensii judeteana Ilfov ? avand in vedere ca atat pe ... (vezi toată discuția)