Dle.Ares ... v-am suportat toate interpretarile "personale" ale Legii ( 15 zile de la data informarii furnizorului/vanzatorului... ) insa asta cu " asigurarea garantiei implica suportarea cheltuielilor de transport de catre comerciant." mi se pare ca depaseste orice limita ...
De pe orice magazin on-line ( EU sau nu ) cheltuielile de retur ale produsului cad in sarcina cumparatorului ! ...e-Bay, amazon... Daca va uitati la TV online.... ei spun asa: returnati produsul pe cheltuiala Dvs. !!!
Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
...
Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
~ final discuție ~