Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Împreună cu 10 specialiști de la EY România, KMPG România, Viboal FindEx și Dobrinescu Dobrev discutăm despre: TVA în comerțul electronic, SAF-T, analiza de risc fiscal etc. Rezervă loc și participă!

Forum Discuţii contabile şi ... Taxa pe Valoarea Adaugată - TVA schimbarea sediului
Discuție deschisă în Taxa pe Valoarea Adaugată - TVA

schimbarea sediului

firma platitor de tva, cu cifra de afacere pe anul 2016 deja peste plafonul de 100000 euro , cu toate impozitele platite la zi intentioneaza sa schimbe sediul social

in situatia in care : "Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea
intenţiei și a capacităţii de a desfășura activităţi
economice care implică operaţiuni din sfera TVA- nu este acceptata de fisc , ce face ?/ Cum factureaza ???fara tva ???

Care este procedura de schimbare a sediului social , si cam cat dureaza ???
Ce declaratii ,acte trebuie depuse in afara de decl 088
Va rog cine a trecut prin aceasta tortura sa ne ajute cu sugestti , cu idei -multumim ffff mult
Cel mai recent răspuns: fifi58 , utilizator 10:36, 26 Februarie 2016
In Sectorul 2 cel putin in Bucuresti, in momentul in care respectiva declaratie nu este acceptata de ANAF, societatea trebuie sa factureze fara TVA pentru ca nu mai este considerata platitor de TVA.

Referitor la schimbarea sediului social, mai intai faceti toate demersurile necesare la Registrul Comertului in raza caruia este inregistrata societatea.

Va trebuie urmatoarele documente:

1. Hotarare AGA de schimbare a sediului social din cel vechi in cel nou
2. Actul de folosinta/proprietate pentru noul spatiu
3. Certificatul de inregistrare al societatii
4. Declaratia model 1 (daca nu veti desfasura la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani) sau model 3 (ca indepliniti ondiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip) care se completeaza de pe site-ul ONRC
5. avizul de la asociatia de proprietari sau, daca nu exista asociatie de proprietari, de la vecini
6. actul constitutiv actualizat cu noul sediu social
7. cerere adresata ANAF pentru verificarea disponibilitatii spatiului (sa nu fie si alte firme la aceeasi adresa sau sa fie in camere separate).

Ulterior, dupa ce vi se elibereaza noul certificat de la ONRC, completati formularul 050 [ link extern ] ).

In ceea ce priveste durata, depinde foarte mult de cei de la ANAF. Poate dura in practica de la 2 saptamani pana la 2 ani.
Multumesc de raspuns

foarte bine fara tva !!!! -2 ani fara tva !!!-
nu-mi vine sa cred

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Autorizare s.r.l. la registrul comertului bea_foris bea_foris Buna ziua, o societate si-a schimbat sediul, ca urmare a trebuit sa depune Declaratia pentru autorizarea activitatilor la noul sediu. Noul sediu este in alt ... (vezi toată discuția)
Formularul 050 niko79 niko79 Buna ziua! Am un SRL care isi schimba sediul din Bucuresti in jud. Galati. Am vrut sa depun 050 si de la Galati spun ca obligatoriu trebuie depus si 088 ... (vezi toată discuția)
Mutare sediu social srl george_as11 george_as11 trebuie sa completez si formularul 088 de la anaf numai ca am mutat sediul social? formularul 050 am inteles. sunt platitor de tva din 2013 si nu inteleg de ce ... (vezi toată discuția)