avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cum pot plati actorii ?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cum pot plati actorii ?

Bună ziua!
Am un proiect cu o casă de producție independentă din Grecia și ei doresc să producă câteva scurtmetraje informative aici, prin P.F.A-ul meu. Adică eu mă voi ocupa de producția clipurilor iar ei mă vor plăti pe clip.
Idea este că voi avea nevoie de actori și aș dori să îi plătesc, dar nu știu prin ce formă legală aș putea face asta din moment ce ei nu au P.F.A. sau S.R.L.
Sunt actori amatori. Există vreo metodă prin care aș putea să fac vreun contract cu ei ?
Știu că în fotografie există acele model release-uri, dar nu știu cum se procedează în cinematografie.
Uitați un exemplu de Model Release în limba română.
[ link extern ]
Din câte am înțeles acesta ar putea ține loc de contract.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:28, 1 Mai 2016
Puteti incheia c.i.m. pe durata determinata.
Am luat deja în calcul această posibilitate însă ar fi o problemă.
Filmarea unui clip ar dura 2 zile, după care nu mai am treabă cu ei. Adică știu că e multă treabă de întocmit pentru un contract individual de muncă și nu ar fi soluția cea mai bună.
Plus că e low budget totul, iar contractele de muncă m-ar costa foarte multi bani.
Ii puteti plati ca zilieri, potrivit Legii 52/2011.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acord intre fotograf si model ( model release ) mecca mecca Buna ziua, In occident, intre Fotograf si Model se semneaza un Model Release ( a carui traducere/echivalenta in romana nu o cunosc ), prin care modelul da ... (vezi toată discuția)