avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 321 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... prins de doua ori beat la volan
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

prins de doua ori beat la volan

In seara de 4 mai am fost prins la beat la volan . 0,57 in aerul expirat si problema cea mai grava a fost refuzul probei de sange.permisul mi-a fost retinut la politie si inceperea urmaririi penale petru refuz. Asta nu m-a impiedicat sa ma urc si a doua oara ... asa ca la sfarsitul lui iunie .. am fost prins din nou .... 0.56 etilotest .. 1.10si 0.90 in sange ( de data asta aveam lectia invatata:D). Deci in concluzie ma pot astepta la ce e mai rau :sorry: . Nu am consultat un avocat pana acum si am tot auzit pareri care nu tocmai ma avantajau. Nici nu astept mila am fost vinovat si trebuie sa platesc. Ma astept la anularea permisului si ceva suspendare. Intrebarea este : E posibil sa iau executare ? ( sunt inca elev daca asta ajuta la ceva ) . Va multumesc:)
Cel mai recent răspuns: Ioan Ciobanu , Expert judiciar 00:05, 19 August 2009
De asta ma temeam ... am o amenda pentru pentru asta. Tipu nu a depus plangere. Ma afecteaza la cazul meu ?
DragosTodirica a scris:

De asta ma temeam ... am o amenda pentru pentru asta. Tipu nu a depus plangere. Ma afecteaza la cazul meu ?


Despre ce plangere este vorba? Ce fapta ati mai savarsit?
Daca nu prezentati toate datele nu o sa primiti raspunsurile corecte.
in urma cu doua zile am primit o amenda de 200 lei pentru agresarea unei persoane.Ce voiam sa spun e ca persoana respectiva se multumeste doar cu amenda pe care am primit-o. Ma afecteaza aceasta amenda la cazul pe care l-am prezentat ? . Va multumesc .
d-le, fara suparare, asemenea oameni ca dumneata ma vor determina sa nu mai intru pe acest forum. nu pot raspunde sau da sfaturi pt. asemenea probleme! UNUL CA D-TA MI-A OMORAT TATAL NEVINOVAT !!!
DragosTodirica a scris: