Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Desi nu am in obiectul de activitate prestarea de servicii contabile, expertizari contabile etc., totusi, in oferta mea si in materialele mele publicitare mentionez asigurarea si unor astfel de servicii.
In realitate eu nici nu prestez asemenea servicii.
Iar in situatia in care am solicitari de servicii contabile le recomand solicitantilor pe colaboratorii nostri de specialitate (o firma de contabilitate).
Este ceva ilegal in acest tip de publicitate?
Asa este, vorba multa-saracia omului...
Ma bucur ca s-a inteles ceva din discutia asta :duh:
.....am vorbit impreuna si ne-am inteles separat :thumbdown: :thumbup:
""Nu e rau nici ce face SOV CONSULTING ""
================================
ba este!!!
NU ESTE CORECT sa-ti faci publicitate pentru servicii
- consultanta fiscala autorizata,
- consultanta juridica,
- expertiza economica
***domenii care au un caracter specific si cu autorizare speciala
Consider ca nu este normal, din punctul meu de vedere dar, "In fond, fiecare suntem pe cont propriu", cum spunea Iulian Manea, cu mentiunea sa existe niste limite, dupa aceste limite urmeaza haosul...
Am vrut sa atrag atentia ca sunt scapari in propria gradina din punct de vedere al documentelor financiar contabile, asa arata pe dinafara.
Ca profesionist, nu accept astfel de scapari, pot spune multe...“pe afara vopsit gardul, inauntru leopardul".
Ceea ce face SOV CONSULTING SRL este normal: ofera niste servicii de calitate intr-un domeniu in care sunt buni si recomanda clientilor lor pe altii, la fel de buni, pentru servicii in alte domenii; pe incredere, oamenii vor prefera pe cei recomandati de ei. Chestia asta presupune si un risc, ca cei recomandati sa nu se ridice la masura asteptarilor.
Acest lucru il facem fiecare dintre noi in fiecare zi; recomandam o bona, un instalator, un frizer, etc. Ei s-au gandit ca pot face din aste o afacere. Ce-i rau in asta?
Nu ar fi nimic rau daca totul s-ar limita la recomandari. Problema se pune cand vine vorba de mesajul publicitar in care SOV... anunta ca presteaza servicii contabile.
Ori din cate inteleg, SOV... nu este autorizata sa presteze asemenea servicii.
De recomandat poate sa recomande pe cine doreste (cu sau fara comision), dar atat.