Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 992 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice obligatie de plata tarif acces conf HG 370/2009
Discuție deschisă în Achiziţii publice

obligatie de plata tarif acces conf HG 370/2009

Poate ma ajutati si pe mine : am primit o decizie si o factura in cuntum de 1500 lei +TVA de la ASSI, pentru "tarif acces in SEAP, semestrul 2 -2009".Am citit hg 370/2009 si am vazut intr-adevar aceasta obligatie a autoritatilor contractante. Intrebarea mea este: datorez acest tarif de acces in conditiile in care:
1. nu sunt autoritate contractanta in sensul art. 8OUG 34/2006,SUNT UN ONG dar m-am inregistrat in SEAP in anul 2007 deoarece am avut o achizitie pe un program PHARE si a trebuit sa respect OUG 34/2006;
2.certificatul meu digital a expirat si nu doresc reinnoirea lui si prin urmare nu pot sa accesez SEAP-ul

pentru mine aceasta este o aberatie si un mod injust de a obtine bani de ecatre statul Roman.Multyumesc si poate ma ajutati cu un raspuns!
Cel mai recent răspuns: luta.andron , utilizator 19:29, 6 Septembrie 2009
si eu sunt in aceeasi situatie, astazi am intrat in posesia deciziei si facturii.in urma unei discutii telefonice mi s-a comunicat ca trebuia ca odata cu finalizarea procedurii, sa fi facut o cerere de suspendare acces in SEAP, intrucat nu mai detinem calitatea de autoritate contractanta ( mentiune ce nu apare in nici un text de lege ref. la achizitiile publice, tot ce am gasit face referire doar la procedura de inregistrare si reinnoirea inregistrarii in SEAP si la suspendarea dreptului operatorului economic de a participa la proceduri de atribuire din SEAP - in cazul in care acesta încalcă normele şi procedurile de utilizare şi securitate ale sistemului electronic de achiziţii publice).
asa ca din moment ce nu sunt norme sa prevada acest fapt, noi ce ar trebui sa facem, sa ghicim? sau tot noi sa solicitam in baza a ce? suspendarea dreptului de utilizare.
m-am gandit ca din moment ce nu am mai folosit SEAP-ul nu sunt obligata la plata acestor taxe.
drept urmare
1. cerere de suspendare, intrucat nu mai detinem calitatea de autoritate contractanta,
2. sa solicitam si anularea deciziei in baza careia s-a emis factura. in caz de respingere ne ramane calea contestatiei
Si eu vreau sa stiu cum sa suspendam accesul in SEAP daca nu mai avem calitatea de autoritate contractanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Atribuirea contractelor de achiziþie publicã prin mijloace electronice rebenciuc rebenciuc Daca am efectuat achizitii publice prin SEAP ( anunt de participare, anunt de atribuire ) atunci este considerat procent de indeplinire a cerintelor de ... (vezi toată discuția)
Achizitiile in seap Gabriel Amironesei Gabriel Amironesei Vineri, 3 aprilie a.c. a fost publicata în Monitorul Oficial nr. 215, partea I, Hotarârea nr. 370 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a ... (vezi toată discuția)
Hg 1660/2006 Ionescu15 Ionescu15 Ma intereseaza enuntul initial al art. 64,65,66 al acestui HG ca ulterior au fost abrogate!!! Cu deosebita stima!!! (vezi toată discuția)