Vă mulţumesc încă o dată! Am înţeles pe ce argument să merg, sper să accepte negocierea tariful!
A venit raspunsul de la OPC. problema e ca am depus sesizarea la OPC Tg. Mures care nu a putut decat sa trimita si ei o reclamatie catre Orange Bucuresti, pentru ca pe plan local cei de la Orange nu au putere de decizie.Raspunsul este urmatorul:
În urma cercetării reclamaţiei Dvs. cu privire la costul suplimentar din trafic GPRS, pentru numărul de telefon ..., s-au constatat următoarele :
- în data de 03.09.2008 s-a activat opţiunea Wap Unlimited prin intermediul serviciului Selfcare „*100#” (Serviciu ce poate fi accesat numai de pe telefonul dumneavoastră), ulterior acestei activări aţi primit mesajele informative
1. „Pachetul Mobile Internet 0MB a fost activat. Aveţi acces la internet mobil, wap şi e-mail mobil cu numai 0,9 EUR/MB”
2. „Abonamentul WAP Unlimited a fost activat. Ai acces naţional wap si 500 MB incluşi în abonament.”
3. „Pentru configurarea telefonului mobil în vederea folosirii serviciului WAP, intră pe www.orange.ro sau apelează gratuit 484.”
- apelurile de date GPRS au fost corect înregistrate şi tarifate în conformitate cu tarifele serviciului de 0,9 EUR/MB ; ca urmare, nu este posibilă compensarea apelurilor.
A trecut un an de cand spun ei ca am primit mesajele respective,poate ca le-am primit,eu am cerut activarea wap unlimited ei au activat tot pachetul,asta e,oricum in contract scrie ca sunt activate automat! Dar ma gandeam eu,daca neg faptul ca am primit mesajul cu tariful,(sincer nici nu stiu daca am primit vreun mesaj,dar banuiesc ca au probe)sau neg faptul ca l-am citit pot sa demonstreze ca am citit sau nu mesajul?,poate chear nu l-am citit:), mergand pe cele afirmate pot sa spun ca tariful este neacceptat??? sa pot negocia cu ei un tarif!
Astept sfaturi! Va multumesc anticipat!:)
Vreau sa depun o sesizare la OPC Bucuresti,sper sa ma ajute mai mult!
NU este credibil... ati sunat la 484? Ati activat wap?
Asta dovedeste ca atiales sa cititi numai o parte din mesaje... acre e vina lor ca nu ati citit nici contractul si nici mesajele? Pe care ei vi le-au trimis suplimentar, desi nu erau obligati.
Si nici nu ati verificat Planul Tarifar... sau ce inseamna internet mobil fata de wap...
Parerea mea e ca doar vi se aduna penalitati cu toate demersurile astea...
Multumesc! Oricum o sa incerc la OPC Bucuresti.Nu mi se pare normal sa nu ceara la conectare o parola un username,se conecteaza automat si au un tarif asa mare,de ce nu scrie undeva tariful in momentul in care te conectezi?,sau sa te anunte cumva, nu, cu un an in urma cum spun ei ca au facut-o!Eu sincer, nu am verificat tariful pt că nu prea ma interesat, pt că am crezut că se conecta prin wap unlimited, pt care aveam abonament,nu prin internet mobil,opţiune activată automat de către ei,eu nu am cerut activarea ei!In contract nu scrie tariful! Nu mi se pare corect sa platesc 465 Euro (fără tva) pt 7h 46 min cât am fost conectat,plăteam un abonament pe o perioadă de 7ani la alt furnizor de internet, nu 7 h, si nu stiu cui i se poate pare corect, asta e adevarul!#-o Vă rog daţi-mi sugesti, păreri, orice!
Da...! Mi-a venit răspunsul de la OPC Bucureşti, se pare că nu se poate face nimic! Cum ai greşit pentru că nu ai fost bine informat, cum toată lumea te crede hoţ, te acauza de fraudă, oricum după ce le-am expus problema celor de la OPC au încercat să mă ajute, şi le mulţumesc pentru asta! Dar se pare că nu am ce face decât să plătesc!#-o Au un contract "beton" aştea de la Oran, nu prea i-şi asumă răspunderea pentru nici un prejudiciu, limita de credit 32 euro ,eu am făcut 465, dar au acoperire pentru orice nu e problema! ,am semnat contractul că aşa e.., dacă nu semnezi ,nu ai abonament (de fapt nu eu am semnat pt că abonamentul e pe numele soţiei,dar eu l-am folosit ). Bine spunea cineva că nu prea am ce face şi că mai bine plătesc că se adună penalizări=D> , da cum e omul, se mai şi supără! nu vrea să creadă, mai încearcă până vede că nu are ce face ,între timp situaţia se mai şi complică, acum când aş vrea să pot negocia cu cei de la Orange plata facturi eşalonată, se pare că nu mai pot, dosarul meu e dat la firma de recuperat la Kruk, care mă sună şi mă întreabă când le dau bani, eu le spun că la paşti:P o să le dat bani, păi văd eu la care paşti, vă rog să-mi sugerati ce să fac?, cum să fac? Am vorbit la serviciul clienţi la Or... le-am zis că vreau să le dau bani că se pare că alta soluţie nu am, şi că de aceea nu am negociat cu ei plata eşalonată, pt că aşteptam răspunsuri, când de la ei, când de la OPC, au spus că nu se poate, că ei au predat datoria la Kruk, eu le-am spus că nu am de gând să le dau bani la kruk că nu am semnat nimic cu ei, şi că vreau să le dau lor bani ,ei au spus că nu se poate!Acuma ce să fac?, să aştept paştele şi să-i dau la kruk banii:), cu penalizările aferente bine-înţeles, sau să-i las să aştepte alt paşte? al cailor, parcă!:D I-mi cer scuze dacă am deranjat pe cineva, vă rog daţi-mi un sfat ! Vă mulţumesc anticipat ! LA MULŢI ANI! SÃNÃTATE ªI NUMAI BINE DE ZIUA NOASTRÃ DRAGI ROMÂNI trecem noi peste toate problemele, doamne ajută!:)