avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Problema cu operator telefonie mobila
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Problema cu operator telefonie mobila

In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 zile am facut prostia sa conectez telefonul la un laptop. Nestiind ca nu se conecteaza prin wap unlimited ci prin alt serviciu Orange (acces mobile internet), am folosit internetul pe laptop in decursul a doua zile, timp cumulat 7h, intrand pe diferite site-uri ca: youtube.com etc., pana cand am fost sunat de catre un operator Orange care mi-a spus ca am un cost suplimentar de 280Euro.Din acel moment nu am mai folosit telefonul conectat la laptop, iar a doua zi am fost resunat de un operator Orange care mi-a spus ca dupa reactualizare am un cost de 460Euro si mi-a suspendat automat abonamentul.
Vazand situatia in care ma aflu am facut o cerere de anulare a costului suplimentar din urmatoarele motive:
"- serviciul acces mobil internet nu mi-a fost prezentat corespunzător în momentul întocmirii contractului
- având activă obţiunea wap unlimited, pe care o folosesc de mai mult timp, nu am fost informat că la conectarea telefonul la un PC, conectarea nu se face prin wap unlimited, ci se conectează automat la acces mobil internet. Acest lucru alături de faptul că o să fiu taxată, sau tariful perceput pentru acest serviciu, nu au fost specificate.
- fiind un serviciu activat automat, ar fi trebuit să fie restricţionat de o parolă la fel ca și alte servicii oferite de Orange.
- nu am fost informat și nu am știut că sunt taxată decât în momentul în care am fost sunată de către un operator Orange, care m-a informat despre situaţie și din acel moment nu am mai utilizat acest serviciu. Precizez că până când am fost informată de operatorul Orange am folosit acest serviciu în data de 18/08/2009 și 19/08/2009, timp total cumulate 7ore 46minute, timp în care, ulterior am aflat că acumulasem un cost suplimentar de 464,84 euro, fiind taxată cu 0.90 euro pe MB.
Acest cost suplimentar de 464.84 euro, extrem de mare pentru mine, nu am posibilitatea să-l plătesc și consider că nu este normal și corect să-l plătesc pentru că nu am fost informată despre acest serviciu, fiind activat automat, nu la cererea mea. În plus nu sunt prevederi legate de taxare în broșura cu informaţii și servicii *100#, nu am știut că l-am accesat, nu este restricţionat de o parolă.
În cazul în care soluţia va fi nefavorabilă mă voi adresa unui jurist pentru a putea rezilia contractul, iar recuperarea creanţei faţă de mine va fi o procedură destul de grea și anevoioasă, timp în care va fi adoptată legea insolvenţei persoanelor fizice, unde mă încadrez și eu.
Totuși am speranţa că o să-mi înţelegeţi situaţia creată și o să-mi soluţionaţi favorabil această cerere, pentru a-mi putea respecta obligaţiile contractului, iar după terminarea lui să închei un nou contract sperând să fie o colaborare cât mai bună."
Aceasta cerere am formulat-o eu fara sa ma consult cu cineva, iar raspunsul a fost unul negativ, ca nu o sa-mi anuleze costul suplimentar. De asemenea am fost si la Protectia consumatorului unde am depus o reclamatie, de unde astept un raspuns.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru ca nu mai stiu ce sa fac.
Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: daniel1979 , utilizator 03:27, 1 Decembrie 2009
Vă mulţumesc încă o dată! Am înţeles pe ce argument să merg, sper să accepte negocierea tariful!
A venit raspunsul de la OPC. problema e ca am depus sesizarea la OPC Tg. Mures care nu a putut decat sa trimita si ei o reclamatie catre Orange Bucuresti, pentru ca pe plan local cei de la Orange nu au putere de decizie.Raspunsul este urmatorul:
În urma cercetării reclamaţiei Dvs. cu privire la costul suplimentar din trafic GPRS, pentru numărul de telefon ..., s-au constatat următoarele :

- în data de 03.09.2008 s-a activat opţiunea Wap Unlimited prin intermediul serviciului Selfcare „*100#” (Serviciu ce poate fi accesat numai de pe telefonul dumneavoastră), ulterior acestei activări aţi primit mesajele informative

1. „Pachetul Mobile Internet 0MB a fost activat. Aveţi acces la internet mobil, wap şi e-mail mobil cu numai 0,9 EUR/MB”
2. „Abonamentul WAP Unlimited a fost activat. Ai acces naţional wap si 500 MB incluşi în abonament.”
3. „Pentru configurarea telefonului mobil în vederea folosirii serviciului WAP, intră pe www.orange.ro sau apelează gratuit 484.”

- apelurile de date GPRS au fost corect înregistrate şi tarifate în conformitate cu tarifele serviciului de 0,9 EUR/MB ; ca urmare, nu este posibilă compensarea apelurilor.

A trecut un an de cand spun ei ca am primit mesajele respective,poate ca le-am primit,eu am cerut activarea wap unlimited ei au activat tot pachetul,asta e,oricum in contract scrie ca sunt activate automat! Dar ma gandeam eu,daca neg faptul ca am primit mesajul cu tariful,(sincer nici nu stiu daca am primit vreun mesaj,dar banuiesc ca au probe)sau neg faptul ca l-am citit pot sa demonstreze ca am citit sau nu mesajul?,poate chear nu l-am citit:), mergand pe cele afirmate pot sa spun ca tariful este neacceptat??? sa pot negocia cu ei un tarif!
Astept sfaturi! Va multumesc anticipat!:)
Vreau sa depun o sesizare la OPC Bucuresti,sper sa ma ajute mai mult!
NU este credibil... ati sunat la 484? Ati activat wap?
Asta dovedeste ca atiales sa cititi numai o parte din mesaje... acre e vina lor ca nu ati citit nici contractul si nici mesajele? Pe care ei vi le-au trimis suplimentar, desi nu erau obligati.
Si nici nu ati verificat Planul Tarifar... sau ce inseamna internet mobil fata de wap...
Parerea mea e ca doar vi se aduna penalitati cu toate demersurile astea...
Multumesc! Oricum o sa incerc la OPC Bucuresti.Nu mi se pare normal sa nu ceara la conectare o parola un username,se conecteaza automat si au un tarif asa mare,de ce nu scrie undeva tariful in momentul in care te conectezi?,sau sa te anunte cumva, nu, cu un an in urma cum spun ei ca au facut-o!Eu sincer, nu am verificat tariful pt că nu prea ma interesat, pt că am crezut că se conecta prin wap unlimited, pt care aveam abonament,nu prin internet mobil,opţiune activată automat de către ei,eu nu am cerut activarea ei!In contract nu scrie tariful! Nu mi se pare corect sa platesc 465 Euro (fără tva) pt 7h 46 min cât am fost conectat,plăteam un abonament pe o perioadă de 7ani la alt furnizor de internet, nu 7 h, si nu stiu cui i se poate pare corect, asta e adevarul!#-o Vă rog daţi-mi sugesti, păreri, orice!
Ultima modificare: Duminică, 4 Octombrie 2009
daniel1979, utilizator
Da...! Mi-a venit răspunsul de la OPC Bucureşti, se pare că nu se poate face nimic! Cum ai greşit pentru că nu ai fost bine informat, cum toată lumea te crede hoţ, te acauza de fraudă, oricum după ce le-am expus problema celor de la OPC au încercat să mă ajute, şi le mulţumesc pentru asta! Dar se pare că nu am ce face decât să plătesc!#-o Au un contract "beton" aştea de la Oran, nu prea i-şi asumă răspunderea pentru nici un prejudiciu, limita de credit 32 euro ,eu am făcut 465, dar au acoperire pentru orice nu e problema! ,am semnat contractul că aşa e.., dacă nu semnezi ,nu ai abonament (de fapt nu eu am semnat pt că abonamentul e pe numele soţiei,dar eu l-am folosit ). Bine spunea cineva că nu prea am ce face şi că mai bine plătesc că se adună penalizări=D> , da cum e omul, se mai şi supără! nu vrea să creadă, mai încearcă până vede că nu are ce face ,între timp situaţia se mai şi complică, acum când aş vrea să pot negocia cu cei de la Orange plata facturi eşalonată, se pare că nu mai pot, dosarul meu e dat la firma de recuperat la Kruk, care mă sună şi mă întreabă când le dau bani, eu le spun că la paşti:P o să le dat bani, păi văd eu la care paşti, vă rog să-mi sugerati ce să fac?, cum să fac? Am vorbit la serviciul clienţi la Or... le-am zis că vreau să le dau bani că se pare că alta soluţie nu am, şi că de aceea nu am negociat cu ei plata eşalonată, pt că aşteptam răspunsuri, când de la ei, când de la OPC, au spus că nu se poate, că ei au predat datoria la Kruk, eu le-am spus că nu am de gând să le dau bani la kruk că nu am semnat nimic cu ei, şi că vreau să le dau lor bani ,ei au spus că nu se poate!Acuma ce să fac?, să aştept paştele şi să-i dau la kruk banii:), cu penalizările aferente bine-înţeles, sau să-i las să aştepte alt paşte? al cailor, parcă!:D I-mi cer scuze dacă am deranjat pe cineva, vă rog daţi-mi un sfat ! Vă mulţumesc anticipat ! LA MULŢI ANI! SÃNÃTATE ªI NUMAI BINE DE ZIUA NOASTRÃ DRAGI ROMÂNI trecem noi peste toate problemele, doamne ajută!:)
Ultima modificare: Marți, 1 Decembrie 2009
daniel1979, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema cu orange daniel1979 daniel1979 In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 ... (vezi toată discuția)
Factura uriasa la tel mobil datorita traficului de date EIA EIA Sunt titularul unui abonament de telefonie la O*****. Telefonul a fost folosit de fica mea in varsta de 10 ani (am si declarat-o pe situl lor ca ... (vezi toată discuția)
Factura orange contine cost suplimentar de trafic date, fara a avea acest serviciu in abonament Ruxandra Urzica Ruxandra Urzica De indata ce am primit factura, am contactat telefonic un consultant \"tel mobila\", deoarece in abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul ... (vezi toată discuția)