avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 556 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Este Facultatea de drept una spre care ar trebui să ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Este Facultatea de drept una spre care ar trebui să mă îndrept?

Bună ziua! Numele meu este Emanuel, și aș dori să adresez o întrebare comunității dumneavoastră. Sunt elev în clasa a XII-a la profilul Uman secția Filologie. Doresc să mă îndrept spre facultatea de drept, dar mulți m-au descurajat spunându-mi că nu poți să ajungi magistrat sau avocat fără relații sau mulți bani.
Aș dori să știu dacă acest lucru e obligatoriu.
Aș dori ori să mă îndrept spre INM ori să ajung jurist sau notar.
Nu aș vrea să îmi irosesc 4 ani din viață pentru ca mai apoi să fiu nevoit să mă îndrept spre altă facultate pentru a-mi câștiga pâinea.
Nu râvnesc spre salariul mare, îmi place doar domeniul dreptului și sunt dornic de a învăța.
Dumneavoastră ce mă sfătuiți? Sincer mă simt descurajat în acest moment datorită faptului că am discutat cu o profesoară despre această speță și mi-a spus că soțul dânsei a terminat facultatea de drept la București, a intrat la INM dar nu a reușit să ajungă judecător, ceea ce și-a dorit datorită faptului că i s-a impus o sumă de bani spre a fi plătită.
Aș dori, dacă se poate, să primesc răspunsuri de la persoane din interiorul sistemului. Este o decizie în care am nevoie de îndrumare, și doar aici am considerat că o voi găsi.
Vă mulțumesc anticipat!

P.S.: Am ales categoria "Avocați și admitere în avocatură" deoarece am văzut că aici au mai fost puse întrebări de genul.
Cel mai recent răspuns: Irina Pricop , Consilier juridic 16:29, 12 Aprilie 2017
Nu te lasa descurajat, nu este adevarat ceea ce ai auzit.
Nu ai nevoie de bani nici pentru a ajunge magistrat, nici pentru a ajunge avocat. Nimeni nu iti va cere vreo suma de bani ca sa iei examenul de admitere la barou sau INM. Ai nevoie doar de multa munca, studiu si incredere.