Am o mare dilema si nu gasesc pe nimeni sa ma ajute. Am infiintat o intreprinder individuala pentru vanzari pe internet.
problema e cu plata TVA. Din cate am intles, acum nu sunt platitor de TVA. Dar nu stiu cum se procedeaza cu facturarea,.
De exemplu, iau marfa la pret de 100 fara TVA, 119 cu tva. eu, platesc 119, da?
Nefiind platitor de tva, nu pot lua marfa la 100, sa platesc 100?
Iar daca adaosul e de 5% , sa o vand cu 105?
2. Daca vreau sa trec la platior TVA, ce trebuie sa fac?
Va multumesc
va rog, ajutati-ma... Am facut aceasta intreprindere pentru a castiga ...
Si, ma deranjeaza la culme faptul ca la finante, la Satu Mare, nimeni nu a spus nimic, nimeni nu VREA sa stie nimic. Pt ce ii platim?
cum sa fac , ce sa fac sa fie ok?
Cumpar de la fabrica, vand pe internet, dar si la persoane fizice si la firme.
Firmel sunt deranjate de acest fapt, ca nu sunt platitor de TVA. Chiar azi, cineva mi-a reprosat ca trebuie sa plateasca din buzunar...de ce?
Ce de facut pentru a rezolva asta?
as mai vrea sa stiu ceva.
cand emit factura, in format electronic, prin program de facturare, in cate exemplare trebuie emisa?
In cazul dvs factura poate fi emisa in doua exemplare, un exemplar ramane la dvs si unul la client.
Cat despre inregistrarea in scopuri de TVA, aceasta o faceti la Administratia fiscala teritoriala.