avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1377 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Reziliere contract administrator/asociatie de locatari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Reziliere contract administrator/asociatie de locatari

la inceputul lunii mai am fost numit in functia de presedinte al asociatiei de locatari din blocul in care locuiesc. nu ma consider persoana potrivita pentru aceasta functie dar am acceptat pentru ca nimeni nu voia sa se implice, lucru care, ar fi avut probabil drept consecinta desfiintarea asociatiei, lucru pe care nu ni-l permitem, avand in vedere problemele cu care se confrunta acest imobil. pe data de 8 mai am cerut firmei de administratie cu care avem contract sa imi prezinte situatia financiara a asociatiei si un raport de activitate. Am sunat, am trimis mailuri, mi s-a tot promis ca primesc documentele cerute de pe o saptamana la alta. Am solicitat o intalnire cu directorul firmei, cu care, cu greu am reusit sa comunic telefonic. Intalnirea a fost stabilita de 2 ori si de fiecare data a fost anulata.(amanata). Intre timp am cautat si am primit o alta oferta de administrare, m-am intalnit cu reprezentantul firmei cu care as vrea sa inchei un contract de colaborare, dupa rezilierea celui deja existent. Stiu ca schimbarea administratorului presupune o hotarare a comitetului executiv, pe care intentionez sa il convoc la o sedinta cat de curand. Inclin sa cred ca motivul amanarii este ca sunt nereguli in contabilitate, ceea ce fireste va ingreuna clarificarea situatiei si incheierea colaborarii cu aceasta firma. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in aceasta situatie, in care, ma astept sa intampin in continuare dificultati in obtinerea documentelor solicitate. multumesc
Cel mai recent răspuns: ionica1980 , utilizator 13:24, 15 Iunie 2017
Dan N a scris:

@ionica 1980
Raportul juridic al asoc. de proprietari cu administratorul este reglementat prin Legea 230/2007 si HG 1588/2007. Gasiti mai jos articolele care fac referire la acest aspect.

Știu, legea o cunosc, deoarece familia mea e în proces cu șefii Asociației în care activăm.
Dar ce putem face dacă acel Administrator a fost angajat în 2014, fără a prezenta atestatul obligatoriu dat de Primărie, știind că primarul refuză să se implice, cu toate că s-au făcut multe sesizări ale proprietarilor care au dovedit multe abuzuri din Asociația noastră ? Unde să ne mai îndreptăm ... mă gândeam că putem reclama problema doar către Prefectură ?!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Forma angajare cenzor, ndan57 ndan57 buna ziua, in cazul in care la A.G. a proprietarilor nu doreste nimeni din cadrul asociatiei sa indeplineasca aceasta slujba si A.G. mandateaza C.E. al ... (vezi toată discuția)
Probleme de resurse umane asociatie de proprietari sorinstanciu sorinstanciu Cine se ocupa cu rezolvarea problemelor ce tin de resursele umane la Asociatia de Proprietari? Ma refer aici la intocmirea statelor de plata, a contractelor de ... (vezi toată discuția)
Schimbarea firmei de administrare financiara a asociatiei. viorelh viorelh Supun atentei dvs.urmatoarele aspecte: 1. As vrea sa stiu daca schimbarea firmei de administrare financiara a asociatiei se poate face doar de presedintele ... (vezi toată discuția)