avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 542 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Posibil abuz in serviciu?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Posibil abuz in serviciu?

Buna ziua,
Sunt studenta in anul 3 ( tocmai absolvit) la Facultatea de Medicina Dentara in cadrul UMF Craiova. Am dubla cetatenie: romana si germana. Acum 3 ani m-am inscris pe locurile de studenti straini ( CPV -4000 euro ) precizându-se că aceasta ar fi SINGURA OPȚIUNE avand in vedere ca eu am studiat in Germania si am promovat examenul de bacalaureat acolo. Ulterior, am luat la cunoștiință că exista de la început posibilitatea susținerii examenului de admitere si, în consecință, schimbării încadrării din student străin în student român la taxa ( 6000 de LEI).
De doi ani încerc sa mă înscriu la concursul de admitere pentru a schimba încadrarea și nu sunt lasată, din diverse motive birocratice. Anul acesta, mi-am alcătuit din nou dosarul, in concordanta cu publicatia de concurs afisată pe site-ul oficial al UMF Craiova. În prima zi de înscriere, am fost cu dosarul la secretariat pentru a-mi fi verificat si mi s-a spus o realitate inimaginabila pentru o institutie publica, respectiv că mi-au fost pierdute copiile traducerilor legalizate, care trebuiau să existe la dosarul inițial, de acum 3 ani.
In dorinta de a sustine examenul, m-am conformat si am legalizat, cu bani proprii, toate actele, desi este binecunoscut faptul că pierderea actelor cu caracter personal este o infractiune, de a cărei săvârșire nu mă fac vinovată.