Sunt ptofesor, am obtinut titlul de doctor in 2010 , urmand a primii compensatii tranzitorii.In 2012 am echivalat doctorat cu grad 1.
Mentionez ca doctoratul este in domeniul in care profesez.
Ptr luna Iulie mi s a taiat comlensatiile tranzitorii fara decizie, act aditional la contract de munca sau anunt. Am facut cerere prin care am solicitat dreptul taiat inapoi.
In momentul de fata nu am primit rasp la cerere insa am primit o instiintare prin care mi se solicita conf art 14aliniat 3 sa aleg intre spor doctorat sau indemnizatie grad 1..
Puteti sa-mi spuneti daca pot opta ptr art 14 aliniat 1?
aliniat 3 se aplica celor ce solicita in prezent sau au solicitat in trecut? (care nu sunt in domeniu)?
in situatia mea eu unde ma incadrez tinand cont si de art 38 aliniat 1; art 39 aliniat 3; art 42aliniat 1?
Cum se aplica legea in cazul meu?
Va multumesc
Buna ziua!
Sunt profesor invatamant prescolar, cu doctoratul in domeniul filologie obtinut in 2012, echivalat cu gr. I in 2014, si nici o data nu am beneficiat de sporul de doctorat pe motiv ca nu este in domeniul meu de activitate...nu am gasit nicaieri care e domeniul de activitate la inv. prescolar....Explicatia de la inspectorat a fost ca daca as ocupa catedra de lb. romana se poate plati, altfel nu. Cu toate acestea am citit pe forumuri ale cadrelor didactice ca au fost cazuri in care s-a recunoscut doctoratul in domeniile fundamentale, dat fiind faptul ca se predau la nivel prescolar. Ce pot sa fac acum? Am vreo sansa sa primesc acest spor?
Multumesc anticipat!
Stiinte ale educatiei este domeniul de doctorat, ramura de stiinta psihologie&stiinte comportamentale, domeniul fundamental - stiinte sociale. Legiuitorul nu face distinctie intre tipurile de domenii, dar filologia intra in stiinte umaniste&arte ramura filologie.