avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Companiile de telefonie au obligatia de a trimite ...
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Companiile de telefonie au obligatia de a trimite lunar factura?

Mama mea a avut un contract cu RCS/RDS pentru internet pana in ianuarie 2017, pentru cablu depasise perioada de 2 ani si se putea renunta la servicii, si un telefon mobil care a fost oferit gratis, nu era de ultima generatie, chiar a fost unul naspa, care am acordat cu reprezentantul companiei ca acesta sa/l platesc in continuare pana la indeplinirea contractului, precum si internetul care se finaliza contractul de 2 ani in ianuarie 2017. In luna noembrie 2016 am depus o cerere in care am solicitat suspendarea serviciilor de cablu incepand din luna decembrie si a internetului din ianuarie 2017 cand se finaliza contractul. Cererea a fost depusa, nu am nr de inregistrare sau o copie a acesteia stampilata, dovada ca am depus/o. Din motive lesne de inteles, o persoana de 80 de ani care pleaca din tara pe termen necunoscut este logic ca nu o sa continue sa plateasca niste servicii de care nu mai beneficiaza pe termen lung, si dintr/o pensie de 430 roni, asa ca am depus cererea pentru rezilierea contractului pt cablu in luna urmatoare, pentru internet in ianuarie 2017, cand se finaliza contractul si ramanea telefonul mobil care costa 24 roni pe luna, pana la finalizarea contractului, fiind oferit gratis de catre companie. In luna noiembrie 2016 plecat din tara si m/am intors in august 2017, vreau sa precizez ca am imputernicit o vecina sa/mi scoata pensia si sa plateasca in numele meu toate factutile, taxe, impozite...etc in numele meu. Din luna decembrie nu mi/a mai venit nici o factura de la compania RCS/RDS, motiv pentru care vecina nu a mai platit nimic deoarece nu am primit facturi sau aviz, instintare de plata. Mentionez ca de la companie am fost informata ca telefonul mobil functioneaza si il pot folosi si in afara tarii, in toate tarile din UE. Fals. Nu am putut nici sa efectuez chemari nici sa primesc. In luna august la intoarcerea in tara am surpriza ca nu s/a suspendat nici un serviciu si am de plata vreo 500/600 roni. Intrebarea mea este daca s/a procedat corect, eu am depus cererea dar nu a fost inregistrata/operata in bazele de date si nu am primit acasa nici o factura, care binenteles ca ar fi fost achitata de catre vecina. In acest caz ce trebuie sa fac, sa platesc pentru ca nu s/a tinut cont de cererea mea si a fost o neglijenta din partea companiei si daca aveau obligatia de/a emite si trimite facturile la domiciliu, asa se evita aceste nereguli? Am facut o plangere la compania RCS/RDS, dar cum se poate sti din principiu, ei au dreptate si eu am gresit si trebuie sa achit aceasta suma chiar daca facturile mi/au fost puse la dispozitie dupa sesizarea mea, respectiv august 2017? V/as multumi din suflet daca ma/ti putea ajuta, eu consider ca compania este responsabia de acest incident. Ar fi o posibilitste de rezolvare daca depun o plangere la Protectia consumatorului? Va multumesc
Cel mai recent răspuns: PUSA.ES , utilizator 06:31, 26 Septembrie 2017
Nu am acceptat facturi electronice, mama mea, ca si orice persoana de 80 de ani nu le are cu internetul, ea astepta ca si multi altii, postasul. In cazul de fata nu am primit nici o factura sau cel putin un sms pe telefon, un avertisment ca nu este platita linia telefonica, era suficient, era un semnal de alarma. Efectiv nu s/a emis nici o factura. Legat de cerere intradevar nu am copia cererii sau nr de inregistrare, desi am mai spus, fata de la punctul de lucru mi/a spus ca daca eu sustin ca am depus cerere ea m/a informat ca pentru reziliere nu era necesar, desi eu am depus aceasta cerere. Problema este, cred eu, si/au schimbat sediul, s/au mutat in alt spatiu si probabil s/a pierdut din arhiva...sau o simpla neglijenta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare rds rds adriana1207 adriana1207 Anul trecut am fost acționate în judecată de către RCS RDS pentru un contract de telefonie mobila pentru a cărui număr am cerut portare in alta ... (vezi toată discuția)
Modificare / reziliere contract rcs rds georgebogdan georgebogdan Buna ziua. M-am "izbit" de urmatoarea problema: dupa ce am semnat un contract cu RDS RCS pentru upgrade de abonament - la 30 EURO (4 ani de contract derulat ... (vezi toată discuția)
Problema contract rds mihbar mihbar Buna ziua Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In ... (vezi toată discuția)