avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 723 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Colet "violat" - fan courier
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Colet "violat" - fan courier

In urma cu cateva zile am trimis un colet cu serviciul Fan Courier la Satu Mare, in urma caruia trebuia sa primesc ramburs o suma de bani. Odata ajuns coletul la destinatar, primesc confirmarea telefonica de la persoana ii explic omului cum trebuie folosit obiectul cu pricina, face cateva probe cu mine la telefon si...gata. Dupa cateva ore, caut si eu ca omul pe situl lor starea expeditiei si...stupoare: imi afiseaza "refuz primire". Pun mana pe tel si sun...si sun...trimit mail pe la directorii Fan Courier doar doar ma lamureste cineva...nimic. Intr-un final sun la Satu Mare unde imi raspunde o doamna care mi-l paseaza pe agentul ce a dus coletul la adresa. Acesta imi confirma ca pachetul a fost desfacut inainte de a se incasa contravaloarea lui, ulterior fiind refuzat din nu stiu ce motive... Dupa 4 zile inca mai astept coletul inapoi. Am sunat din nou la Satu Mare...si m-a intampinat un domn care mi-a spus ca stie ce contine coletul acesta si ca o sa il trimita azi...lucru care m-a pus serios pe ganduri in legatura cu integritatea bunului meu...

Va rog, daca ma poate indruma cineva ce pasi trebuie sa urmez pentru a-mi recupera bunul sau banii pentru acest bun.
Cel mai recent răspuns: atid , utilizator 08:24, 12 Decembrie 2009
teomic_a a scris:

Sunt din Bucuresti, coletul e la Satu Mare.....:">Am vorbit cu ei la tel. Problema mea nu era ca nu a ajuns coletul, ci ca acesta a fost desfacut inainte sa fie achitat, cu toate ca in politica firmei scrie clar ca nu au voie sa faca acest lucru...Oricum se pare ca problema are o rezolvare...favorabila..Astept finalul si revin cu detalii.


Normele interne Fan Courier prevad ca: la destinatie sub nici o forma clientul nu are voie sa desicileze/deschida/probeze continutul coletului/corespondentei inainte de a achita contravaloarea transportului si a rambursului, dupa caz.

Se pare ca in cazul dumneavostra (dupa cele relatate) s'a facut un abuz fie dtin partea curierului destinatar. Adresati'va Customer Services FAN Courier cu o reclamatie scrisa. In cazul in care nu doriti un prea mare scandal si o pierdere de timp cereti ca plata transportului tur+retur sa nu va fie imputata si a doua zi sunt convins ca veti primi coletul, asta in cazul in care pana acum nu l'ati primit.
manolescuflorin a scris:

Faceţi o sesizare la protecţia consumatorilor şi ,în paralel,o petiţie către Fun Courier care trebuie să vă facă dovada că a transportat şi a predat coletul în stare bună.Trebuie să vă prezite lista de predare,iar dacă beneficiarul a refuzat primirea înseamnă că acel colet a fost "violat".Documentele sunt cele care vă pot face să rezolvaţi cazul.


Nu se poate dovedi in astfel de cazuri ca un colet a fost livrat daca nu exista o confirmare de primire. In cazul refuzurilor de primire foarte putini clienti destinatari semneaza si consemneaza acest aspect pe AWB'ul expeditiei. Daca un client refuza un colet/plic nu inseamna ca s'a "violat" acel colet/plic. Sunt varii motive pentru care un client destinatar poate refuza o expeditie, motive independente fata de Fan Courier.
iulliann a scris:

manolescuflorin a scris:

Faceţi o sesizare la protecţia consumatorilor şi ,în paralel,o petiţie către Fun Courier care trebuie să vă facă dovada că a transportat şi a predat coletul în stare bună.Trebuie să vă prezite lista de predare,iar dacă beneficiarul a refuzat primirea înseamnă că acel colet a fost "violat".Documentele sunt cele care vă pot face să rezolvaţi cazul.


Nu se poate dovedi in astfel de cazuri ca un colet a fost livrat daca nu exista o confirmare de primire. In cazul refuzurilor de primire foarte putini clienti destinatari semneaza si consemneaza acest aspect pe AWB'ul expeditiei. Daca un client refuza un colet/plic nu inseamna ca s'a "violat" acel colet/plic. Sunt varii motive pentru care un client destinatar poate refuza o expeditie, motive independente fata de Fan Courier.


in cazul lui da,coletul s-a deschis in fata clientului dupa care i-a fost refuzat,asa ca domnu avocat stie ce spune,inainte era posibilitatea la fan courier de a se deschide coletele,daca era mentionat la observatii ''clientul are voie sa deschida coletul'',insa la ora actuala aceasta optiune a fost scoasa definitiv.
Buna ziua,acelasi lucru am patit si eu.Am trimis un colet cu Fan Curier la Braila.Femeia la care trebuia sa ajunga coletul ma suna si ma intreaba daca poate sa deschida coletul sa vada ce e in el,iau eu ii raspund ca nu poate.Peste ceva timp o sun sa vad daca a luat coletul si imi spune ca l-a refuzat.Peste 3 zile ajunge coletul inapoi desfacut de scociul care il pusesem eu si lipit cu un alt scoci de alta culoare si mai ingust.Se vedea ca coletul fusese desfacut si lipit apoi cu o alta banda de scoci.Constat de fata cu baiatul de la fan curier si uitanduma la arfa care trebuia sa fie in el,era cu totul alta marfa,folosita,de 2 lei.Am depus plangere la Fan Curier si apoi la politie.Deocamdata astept sa vad finalul.Valoare se ridica la 1000 lei.Astept niste raspunsuri.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Posibila teapa facilitata de firma de curierat rapid cataNFS cataNFS Aveam de vanzare un samsung s5 , pe un site de vanzari , am fost contactat de un pretins cumparator , ne am inteles la pret , am trimit produsul cu verificare ... (vezi toată discuția)
Probleme privind despagubirea unui colet deteriorat de firma de curierat. Cosmin_A87 Cosmin_A87 Buna ziua. Am si eu probleme cu un colet (o bara de masina) care a fost expediat prin Fan Curier, coletul a ajuns la destinatar si a fost refuzat de catre ... (vezi toată discuția)
Taxa cont colector rotterro rotterro Buna ziua, Societatea noastra are un contract de prestari servicii cu firma Urgent Cargus. Avem 2 probleme legate de plata Taxei de Cont colector in ... (vezi toată discuția)