Sunt din Bucuresti, coletul e la Satu Mare.....:">Am vorbit cu ei la tel. Problema mea nu era ca nu a ajuns coletul, ci ca acesta a fost desfacut inainte sa fie achitat, cu toate ca in politica firmei scrie clar ca nu au voie sa faca acest lucru...Oricum se pare ca problema are o rezolvare...favorabila..Astept finalul si revin cu detalii.
Faceţi o sesizare la protecţia consumatorilor şi ,în paralel,o petiţie către Fun Courier care trebuie să vă facă dovada că a transportat şi a predat coletul în stare bună.Trebuie să vă prezite lista de predare,iar dacă beneficiarul a refuzat primirea înseamnă că acel colet a fost "violat".Documentele sunt cele care vă pot face să rezolvaţi cazul.
manolescuflorin a scris:
Faceţi o sesizare la protecţia consumatorilor şi ,în paralel,o petiţie către Fun Courier care trebuie să vă facă dovada că a transportat şi a predat coletul în stare bună.Trebuie să vă prezite lista de predare,iar dacă beneficiarul a refuzat primirea înseamnă că acel colet a fost "violat".Documentele sunt cele care vă pot face să rezolvaţi cazul.
Nu se poate dovedi in astfel de cazuri ca un colet a fost livrat daca nu exista o confirmare de primire. In cazul refuzurilor de primire foarte putini clienti destinatari semneaza si consemneaza acest aspect pe AWB'ul expeditiei. Daca un client refuza un colet/plic nu inseamna ca s'a "violat" acel colet/plic. Sunt varii motive pentru care un client destinatar poate refuza o expeditie, motive independente fata de Fan Courier.
~ final discuție ~