avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 495 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Ccc
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Ccc

Buna ziua , sunt insarcinata in 5 luni , sunt studenta la master la zi an I si din 1 septembrie 2017 sunt si angajata cu 1950 brut , dar nu am mers la munca decat aproape 2 luni pe urma am intrat pe concediu medical si acum sunt pe risc maternal din probleme cu sarcina . Ar trebui sa nasc undeva la sf lui mai .

Intrebarea mea este daca primesc maternitate si care ar fi suma primita ? Cum se calculeaza acum ? Si ce acte trebuie depuse pentru ccc?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:10, 13 Ianuarie 2018
1. De concediu si de indemnizatia de maternitate beneficiati.

Cuantumul brut lunar al indemnizației de maternitate este de 85% din media veniturilor brute lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe țară lunar, pe baza cărora se calculează contribuția asiguratorie pentru muncă.

2. Pentru indemnizatia CCC, avem :
- perioada eligibila este : iunie 2016 - mai 2018

- perioade acoperite : septembrie 2017 - mai 2018 (9 luni)

3. De cand sunteti masteranda ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Info indemnizatie Dia_Nico Dia_Nico Daca fata mea e insarcinata primeste indemnizatie pentru copil in conditiile in care ea lucreaza din 01.06.2018 ? Concediu de risc / pre si post natal are ... (vezi toată discuția)
Gravida angajată pe perioada determinata gabri_3la@yahoo.com gabri_3la@yahoo.com Va rog sa ma ajutați...sunt însărcinată, ar trebui sa nasc in Aprilie 2019, dar contractul îmi expira pe 30.11.2018. Cum e cel mai bine sa procedez? Sa ... (vezi toată discuția)