In urma cu o luna geamul de la terasa s-a crapat de sus pana jos-nu in urma unei impact sau lovituri, ci pur si simplu. Apartamentul este nou, geamul nu are mai mult de 1 an, este tripan(trei foi de sticla) , iar partea afectata este cea din interior. Geamul este format din partea mobila(usa care se deschide) si partea fixa care este cea afectata.
Am incercat sa obtin inlocuirea acestuia, avand in vedere ca nu prezinta nici o urma de lovire, dar furnizorul a spus ca nu ofera garantie pe sticla , in special pentru ca este partea fixa.
Nu au reusit sa dea nici o explicatie logica de ce si nu vor sa isi asume daunele.
Care sunt caile legale prin care ii pot face sa isi asume responsabilitatea?
Am citit pe diverse site-uri dar nu am gasit nimic concludent cu o finalizare clara.
Reclamatia am adresat-o atat eu cat si constructorul, dar nu avem nici o dovada scrisa deoarce s-au desfasurat telefonic.
Constructorul este de acord cu actionarea in instanta a acestuia, dar daca nu sunt eu cel care se intereseaza cu siguranta nu se rezolva nimic- dupa cum vedeti a durat o luna sa primesc contractul si certificatul de garantie sa pot face ceva.
Din cate inteleg mai sus, constructorul este persoana care trebuie sa faca reclamatia ?
Eu asa vad problema, trebuie sa va adresati vanzatorului. Nu va adresati furnizorilor constructorului/vanzatorului. Certifiactul de garantie este pe numele dvs? Nu cred!
Este responsabilitatea constrcutorului sa solicite furnizorului lui rezolvarea situatiei.
Chiar daca vanzatorul isi exprima "sprijinul", si va sustine impotriva furnizorului de termopane, este problema lui sa se ocupe de inlocuirea geamului fisurat pentru garantia a primit-o el de la furnizor si nu dvs..
Sesizarea la ANPC o faceti impotriva vanzatorului si nu a furnizorului de termopane.
Cand cumparati un televizor solicitati repararea magazinului si nu producatorului televizorului.