avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1390 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... SANTAJ SAU AMENINTARE? COD PENAL 194?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

SANTAJ SAU AMENINTARE? COD PENAL 194?

BUNA,SUNT INGINER SI STUDENT LA DREPT IN ANUL 1,SOTIA A LUCRAT LA FIRMA UNUI EXCROC,A SEDUS O SI A PUS O SA SCRIE PE HARTIE CE SIMTE PENTRU EL,LA SEX NU AU AJUNS CACI AM AFLAT LA TIMP,CU AJUTORUL DOMNULUI EVIDENT CACI AM SI 2 COPII,IAR SOTIA SI A DEPUS DEMISIA,EXCROCUL CA SA SI O RETRAGA SAU ANULEZE DEMISIA A ZIS CA I PUBLICA BILETUL DE DRAGOSTE IN PRESA CA I ARATA SOTULUI, BA MAI MULT A ZIS C O UIBESTE SI CA VREA S O IA DE SOTIE CU COPII CU TOT,EA A REFUZAT A FOST SOCATA SI MI A ZIS MIE CACI ORICUM DACA PUBLICA IN PRESA EA SE SINUCIDE CACI NU POATE TRAI CU RUSINEA DE AFLA TOTI CUNOSCUTII EI. AM DISCUTAT,DE FAPT NUMAI DISCUTIE NU POATE FI,EXCROCUL NU RECUNOASTE DE BILETUL DE DRAGOSTE I AM ZIS SA L RETURNEZE SI SA I DAM FOC SA INGROPAM TOTUL.DAR EL NU RECUNOASTE,A BATUT APROPO SOTIEI CA SI DACA PLEACA DE LA EL PE BAZA BILETULUI EL INCA O MAI CAUTA LA TELEFON,EU DE FAPR NU MAI AM INCREDERE NICI IN SOTIA,MI A ZIS DE BILETUL DE DRAGOSTE IN URMA SOCULUI PSIHIC CACI ALTFEL NU MI ZICEA DE FRICA SA NU DIVORTEZ CACI ORICUM EA MUREA. EU SI EA SUNTEM IN DEPRESIE PSIHICA MERGEM LA PSIHOLOG DAR BILETUL ASTA NU MI DA PACE SI CUM SA COMPORTAT EXCROCUL CU EA. PT. COPII O IERT CACI LA SEX NU S A AJUNS DAR PENTRU SANTAJ SE POASTE NUMI ASA EXCROCUL AR TREBUI SA PLATEASCA NU?
CUM SA FAC?
MERSI ANTICIPAT
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 13:16, 30 Octombrie 2009
Santajul nu este o infractiune foarte usor de demonstrat.
Mai ales daca se produce "intre patru ochi"
Nu prea am inteles contextul infractional in care s-a produd biletul de dragoste.
Este trist ce povestiti, din punctul de vedere al unor probleme de familie.
Pana la urma tot un psiholog va ajuta mai mult decat un avocat.