Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va rog, ajutati-ma, daca se poate, intr-o problema delicata. Aseara, urmarind lista de intretinere afisata, am constatat ca mi-au fost trecute 5 persoane la intretinere. Precizez ca apartamentul a fost inchiriat in regim hotelier (publicat pe booking.com) si a avut in luna Martie ocupate doar 12 zile din total luna. Avem in acest sens documente de la booking.com, chitante si procese verbale de predare-primire pentru zilele rezervate. Este o activitate legala, inregistrata la ANAF, nu intra in discutie ceva ilegal. In plus, blocul este monitorizat video si as cere oricand sa-mi arate in filmarile existente nr de persoane si cate zile a fost ocupat apartamentul. Acum ceva vreme (aproximativ o luna si ceva), intr-o discutie amiabila cu dna Presedinte de bloc, mi-au fost cerute copii de pe actele de identitate ale celor care intra in apartament. Am refuzat politicos, pentru ca nu vad normal un astfel de demers din partea asociatiei. Fara sa fiu notificat in vreun fel, mi-au trecut 5 persoane la cheltuielile de intretinere si nu stiu cum ar fi mai corect sa procedez. Am trimis azi-dimineata o contestatie a sumelor din lista de intretinere (suma aferenta apartamentului meu, evident), prin posta, cu continut declarat si confirmare de primire, sa ma asigur ca ma incadrez in cele 10 zile pe care le am la dispozitie ptr contestatie. Am rugat sa mi se precizeze in scris ce reprezintă suma de XXXX lei afisata in lista precum si baza legala de calcul a acestei sume (prevederea legala / prevederea statutara / hotararea Adunarii Generale / decizia comitetului executiv). Termenul legal de raspuns ar fi de 7 zile, as mai putea sa fac ceva intre timp? Cum ma sfatuiti ca ar fi cel mai potrivit sa actionez? Multumesc anticipat pentru raspuns!
Cum am si eu un caz similar in bloc (ca Presedinte de Asociatie), am comunicat in scris cu proprietarul, cunoscand detaliile apartamentului conform anunturilor de pa Booking.com si AirBNB, si am convenit de comun acord un nr. de persoane pus permanent la intretinere. De ex. apartamentul are 3 camere si 3 paturi king size, inseamna o capacitate totala (normala) de 6 persoane. De comun acord cu proprietarul (in scris), am pus 4 persoane permanent. Intelegere pe care cate am comunicat-o firmei de Administratie.