Reprezint un producator autohton care are relatii comerciale cu retaileri precum Billa, Metro, Real,etc. Odata cu aparitia in Monitorul Oficial a Legii 321/2009-privind comercializarea produselor alimentare au inceput sa schimbe bonusurile si taxele, considerate ilegale(taxa de deschidere magazine, listare articole, etc.), in servicii considerate a fi"solicitate in mod expres Cumparatorului de catre Vanzator".
Puteti sa-mi spuneti daca formularea:"Vanzatorul decalra ca a solicitat in mod expres Cumparatorului prestare urmatoarelor servicii", poate conduce la pastrarea bonusurilor solicitate abuziv pana acum!
Legea aceasta este valabila si in relatia cu comerciantii si cu distribuitorii?
Ce se intampla in situatia in care comerciantii nu achita facturile in termenul prevazut de lege?
Cum pot ajunge in posesia unui draft de contract de distributie?
Multumesc!
Ultima modificare: Vineri, 6 Noiembrie 2009 BG, utilizator
Multumesc! Am totusi o nelamurire: Articolul 8 stabileste un termen maxim de plata, iar articolul 11 stipuleaza sanctiuni pentru nerespectarea acestor termene. De ce spuneti ca "aceasta lege ca si celelalte lasa la vointa partilor contractante ...intervalul de plata al marfii"? Si cum poate interveni ANPC in sanctionarea clientilor rai platnici?
Ultima modificare: Duminică, 10 Ianuarie 2010 BG, utilizator
Legea 321
robertsega32
Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare se aplica si unui importator de fructe, ce este un furnizor al unui supermarket sau este necesar ... (vezi toată discuția)
Legea 321/2009
18bubu
buna ziua !stie cineva legea 321/2009 se aplica si contractelor castigate la licitatie?
adica am avut o licitatie am castigat este vorba de produse alimentare ... (vezi toată discuția)