avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 383 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Abonament pe site de matrimoniale fără acordul meu. ...
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Abonament pe site de matrimoniale fără acordul meu. Pot fi obligat să îl plătesc?

buna ziua, pe scurt, am intrat pe un site de intalniri matrimoniale (fara continut sexual) , totul gratuit si frumos la prima vedere. dupa logare sa vezi pozele si sa trimiti mesaje trebuia sa-ti faci un abonament "premium" cum il numesc ei. 15 lei pe saptamana am zis ca nu-i o suma mare, de curiozitate l-am facut, in fine au fost 60 de lei, suma minima de plata era pe 4 sapatamani, pitita bine pe acolo, eram si pe telefon, mea culpa, nici o problema.
intrebari: 1-am dat datele pt plata cu cardul, ca pe alte siteuri unde am platit cu cardul, inclusiv adresa?, nici o confirmare din partea bancii ca s-a facut plata (am verificat);
2-am primit un mesaj din partea lor cu felicitarile de rigoare, intru pe site ca membru "premium" dar ce m-a speriat, ziceau sa abonamentul se va prelungi automat pe o luna in valoare de 300 ron, ABSURD, fara acordul meu?
3-in final, fara sa fii platit nimic pana acum folosesc site-ul ca abonat premium, incepand cu data de 10.09.2018 imi dezactivez contul (abonamentul e in perioada 12.08.2018-11.09.2018) , platesc factura pe perioada de mai sus (ziceau ca trimit o factura?!) dar ma pot obliga sa platesc in continuare? (am incercat sa iau legatura cu ei pe o adresa de email de la sfarsitul emailu-lui trimis tot de ei dar zic ca nu e treaba lor iar sa trimit un fax in anglia, cum scrie prin site nici nu ma gandesc!)
multumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 25 August 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 12:05, 19 Octombrie 2021
Am gasit un email prin care sa iau legatura cu ei, azi cel tarziu. dupa cum m-au anuntat ar trebui sa primesc raspunsul. Practic nu am efectuat nici o plata pana acum, am verificat si la banca imediat, ziua urmatoare . Mi-am si facut pe loc abonament la SMS Alert din partea bancii cu platile pe care le fac la POS, pe siteuri, atat in RO cat si in strainatate.
Datele pe care le-am dat lor erau similare unei plati online cu cardul (am facut o gramada, fara probleme pana acum!) apoi au cerut adresa pe care am dat-o aproximativ (m-am mutat recent aici si n-aveam chef la ora aia sa caut adresa exacta din contract) iar cand am primit mesajul pe email ca am de plata 60 lei atunci am realizat ca n-am primit nici o parola, pe telefon din partea bancii, de confirmare a platii, cum se intampla de obicei.
Evident ca am luat in calcul schimbarea cardului, astept insa factura pe email pe cele 4 saptamani, 12.08.2018-08.09.2018 (in "conditii generale" scrie ca platesti prin card sau factura, nu prea e clar?!) o platesc iar din data de 07.09.2018 inchei activitatea pe site.
Cardul e cam deteriorat iar mie nu-mi plac lucrurile stricate!
Va multumesc frumos pentru raspuns!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua "claudiu_2014".

Ati rezolvat problema cardului "buclucas" ???
Puteti solicita oricand celeilalte parti, cu confirmare de primire, anularea unui contract comercial ce incalca prevederile legale, in mod special legislatia de protectie a consumatorilor, deoarece orice contract comercial are rang juridic inferior legislatiei si se supune acesteia.
Acum, depinde de dvs daca doriti sau nu doriti sa beneficiati cele 4 saptamani de servicii.
buna dimineata, pe scurt:
-d-lui Adrian Sulea, cardul a participat ieri la un "ritual" bancar numit "taierea cu foarfeca", asa se procedeaza in cazul demagnetizarii, e intr-o "lume" mai buna acum ;)
-d-nei Raluca Dudescu, nu am pus problema anularii contractului pt cele 4 saptamani doar ca nu sunt de acord cu prelungirea acestuia..
...ieri am primit doua raspunsuri, primul fiind un mesaj de anulare a abonamentului premium?!, al doilea fiind raspunsul la avizarea mea catre ei prin care le comunic ca nu sunt de acord cu prelungirea abonamentului...avizarea am facut-o in 23 august, mi-au comunicat atunci ca-mi dau raspunsul in 3 zile insa abia ieri l-am primit si suna asa:
"pentru că nu am primit de la dvs. o cerere de anulare a abonamentului în perioada de timp necesară, reînnoirea automată a fost procesată. Dreptul dvs. de anulare a abonamentului trebuia să ne fie trimis înainte de data de 05/08/2018"
.....multumesc de sfaturi, voi posta finalul "povestii"...o zi buna tuturor!
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua "claudiu_2014".

Felicitari !!!

Mi-ati inveselit ziua .

Alte discuții în legătură

Abonament online abuziv pe site de matrimoniale Mihaisbd Mihaisbd Buna ziua! Am o mica problema. Am facut un cont pe un site asemanator celor de matrimoniale si am ales cont premium in valoare de 10 euro. Am incercat sa sterg ... (vezi toată discuția)
Buna, în aceasta situație cui trebuie sa ma adresez? mulțumesc. Pop Claudiu Pop Claudiu www.academicsingles.ro Plată nereușită cu următoarea adresă IP: 82.137.14.82 be2 S.à.r.l. / www.academicsingles.ro Numărul cazului: ... (vezi toată discuția)
Subscriptia automata MsergiuA MsergiuA Buna ziua.As avea nevoie de o clarificare in legatura cu subscriptiile automate percepute de site-urile care functioneaza in acest fel. In primul rand vreau sa ... (vezi toată discuția)