avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 544 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Abonament pe site de matrimoniale fără acordul meu. ...
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Abonament pe site de matrimoniale fără acordul meu. Pot fi obligat să îl plătesc?

buna ziua, pe scurt, am intrat pe un site de intalniri matrimoniale (fara continut sexual) , totul gratuit si frumos la prima vedere. dupa logare sa vezi pozele si sa trimiti mesaje trebuia sa-ti faci un abonament "premium" cum il numesc ei. 15 lei pe saptamana am zis ca nu-i o suma mare, de curiozitate l-am facut, in fine au fost 60 de lei, suma minima de plata era pe 4 sapatamani, pitita bine pe acolo, eram si pe telefon, mea culpa, nici o problema.
intrebari: 1-am dat datele pt plata cu cardul, ca pe alte siteuri unde am platit cu cardul, inclusiv adresa?, nici o confirmare din partea bancii ca s-a facut plata (am verificat);
2-am primit un mesaj din partea lor cu felicitarile de rigoare, intru pe site ca membru "premium" dar ce m-a speriat, ziceau sa abonamentul se va prelungi automat pe o luna in valoare de 300 ron, ABSURD, fara acordul meu?
3-in final, fara sa fii platit nimic pana acum folosesc site-ul ca abonat premium, incepand cu data de 10.09.2018 imi dezactivez contul (abonamentul e in perioada 12.08.2018-11.09.2018) , platesc factura pe perioada de mai sus (ziceau ca trimit o factura?!) dar ma pot obliga sa platesc in continuare? (am incercat sa iau legatura cu ei pe o adresa de email de la sfarsitul emailu-lui trimis tot de ei dar zic ca nu e treaba lor iar sa trimit un fax in anglia, cum scrie prin site nici nu ma gandesc!)
multumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 25 August 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 12:05, 19 Octombrie 2021
Buna ziua si "condoleante" pt card, cu siguranta banii dvs protejati se simt acum intr-o lume mai buna. Important este si sa notificati banca despre contestarea viitoarelor plati, ca ei sa stie, caci platile se vor face din cont.

Acum, eu cred ca in aceasta societate furnizoare de servicii online nu stie dreapta ce face stanga: ori l-au anulat, ori l-au prelungit? Si pt ambele ati primit raspuns in aceeasi zi... Incredibil!
Formulati o contestare in care specificati ca acceptati anularea dar contestati prelungirea, caci dpdv juridic nu pot prelungi un contract DUPA ce l-au anulat. O relatie comerciala si contractuala cu un consumator nu e hopa Mitica: acum anulam contractul, la o ora il prelungim si tot asa. De asemenea mentionati ca cererea de renuntare la prelungire s-a facut pe baza incalcarii cerintei legislatiei privind corecta si completa informare a consumatorului -aveti referintele legislative in mesajele anterioare - si ca va rezervati dreptul de a urma calea legala daca debiteaza contul dvs pe viitor, in acest sens.

Mentionati si faptul ca ati blocat contul bancar/ ati contestat tranzactile/ ati informat banca despre intentia nelegala de debitare (fct de situatia de fapt), astfel incat nu vor mai putea lua banii.

Va doresc mult succes la cumparaturi realizate in cea mai mare siguranta si transparenta fata de consumator!
Ultima modificare: Joi, 6 Septembrie 2018
Raluca Dudescu, Consultant managementul calitatii
Doamna Raluca și eu am aceeași problemă, doar ca in cazul meu sunt 960 lei,mi-au retras lunar cate 300 lei.Va rog mult daca puteți să mă ajutați cu un cadru legislativ.Multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 24 Februarie 2019
Manuela Rășină, administrator
Buna ziua, "viio",

Ar trebui sa postati speta dvs, daca doriti informatii de la utilizatori. Cum nu ati postat-o, va sfatuiesc sa va adresati pt indrumare legislativa Asociatiei de Protectie a Consumatorilor - APC.
Ulterior, daca nu reusiti sa va intelegeti cu comerciantul, cu plangerea va adresati autoritatii ANPC. Pt ambele gasiti online datele de contact.

Toate cele bune si mult succes va doresc!
Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.

Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !

Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.

Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !

Alte discuții în legătură

Abonament online abuziv pe site de matrimoniale Mihaisbd Mihaisbd Buna ziua! Am o mica problema. Am facut un cont pe un site asemanator celor de matrimoniale si am ales cont premium in valoare de 10 euro. Am incercat sa sterg ... (vezi toată discuția)
Buna, în aceasta situație cui trebuie sa ma adresez? mulțumesc. Pop Claudiu Pop Claudiu www.academicsingles.ro Plată nereușită cu următoarea adresă IP: 82.137.14.82 be2 S.à.r.l. / www.academicsingles.ro Numărul cazului: ... (vezi toată discuția)
Subscriptia automata MsergiuA MsergiuA Buna ziua.As avea nevoie de o clarificare in legatura cu subscriptiile automate percepute de site-urile care functioneaza in acest fel. In primul rand vreau sa ... (vezi toată discuția)