avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 432 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Bilant/balanta 2018
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Bilant/balanta 2018

Am infiintat anul acesta in Octombrie un SRL neplatitor de TVA.
Desfasuram 2 activitati: activitatea principala este producator mobila, activitatea secundara este cultivarea plantelor aromatice, concret noi cultivam lavanda. Intrebaarea mea este trebuie sa facem 2 bilanturi, balante diferite acum la sfarsit de an?
Acestea pot fi semnate doar de administrator si la rubrica intocmit?
In momentul de fata nu avem angajati. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: ioana roxana muresan , utilizator 11:06, 2 Ianuarie 2019
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Avand acel srl, indiferent pe cate coduri caen va desfasurati activitatea, veti intocmi macar trimestrial daca nu lunar, cate o balanta si anul urmator pana la 31 mai pentru anul precedent veti depune un singur bilant contabil intocmit si semnat de catre un contabil autorizat membru ceccar. Veti completa un singur registru de casa , registru inventar si registru jurnal.
Multumesc frumos!
Pentru un SRL neplatitor de TVA, fara angajati, care sunt declaratiile si situatiile care se depun anual si care dintre acestea trebuie semnate in mod obligatoriu de o persoana autorizata ceccar?
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Doar bilantul (adica situatiile financiare care se depun anual) trebuie semnat in mod obligatoriu de o persoana autorizata ceccar,
Pentru srl veti depune la trimestru, pana pe 25 a lunii urmatoare inchiderii trimestrului, declaratia 100 cu impozitul pe venitul microintreprinderii 3% pentru ca nu aveti niciun salariat. Asta se depune chiar si pentru trimestrul cu zero de plata. Pana la acea data este si termen de plata pentru acest impozit.
Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat (formularul 100) se completeaza numai cu ajutorul programului de asistenta si se transmite doar prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Semnarea electronica a declaratiei se realizeaza prin utilizarea certificatului calificat emis de un furnizor de servicii de certificare pe care trebuie sa-l cumparati pe firma.
Daca doriti sa colaborati cu contabilul si in timpul anului contra cost, poate sa va completeze el si aceasta declaratie 100 si sa v-o depuna fara a mai cumpara dumneavoastra certificatul de semnatura electronica.
In completare va rog sa cititi si la adresa [ link extern ]
Multumesc frumos de informatii!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Declaratii-microinteprinderi danielandrei danielandrei Ce declaratii se depun pentru o microinteprindere neplatitoare de TVA, ce plateste impozit pe venit? (vezi toată discuția)
Cheltuieli deductibile firma noua bonefeliza bonefeliza Am o firma nou infiintata, deci neplatitoare de TVA, fara angajat, care vinde fotografii online ( prin DOWNLOAD). Cateva intrebari: 1. Firma este obligata sa ... (vezi toată discuția)
Taxe si impozite filipbusuioc filipbusuioc buna seara.va rog sa ma lamuriti si pe mine daca se poate,am depus actele pt infiintarea unui SRL si nu stiu care vor fi taxele si impozitele ce vor trebui ... (vezi toată discuția)