avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Executare RCS&RDS
Discuție deschisă în Executare silită

Executare RCS&RDS

Am contractat un abonament de telefonie mobila de la RCS&RDS pe o perioada de un an, dar l am folosit ~doua luni - fără achizitia niciunui alt serviciu sau bun, legat de acest abonament; am achitat facturile aferente la timp, iar ulterior, după aceste doua luni, am decis sa mi portez numărul de telefon in alta rețea, data fiind calitatea slaba a serviciilor.
RCS&RDS îmi solicita plata in întregime a perioade contractuale, fiind informat printr-o nota de executare silită. Suma este irelevanta - 297 de lei -.
Nelamurirea mea:
Au vreun temei legal sa mi solicite aceasta suma?

Mulțumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: radulucian 22 , utilizator 18:01, 2 Decembrie 2019
Nu intereseaza pe nimeni ce considera ei , cat NU este prejudiciu in fapt. Legea da dreptul, scurt .
DAca nu vor, le fortezi mana cu o notificare scrisa, tet duc iin sediu, le ceri o faoie alba, o semnezi, le ceri nr inregistrare SAU le dai Mail de pe site.

Tocmai asta e ca respectiva companie a suferit un prejudiciu, cel putin, asa considera..
Ramane de vazut daca instanta ii va da dreptate companiei pt ca de judecat, se vor judeca..Daca clientul pierde, va plati si suma si cheltuielile de judecata.
ITi recomand sa le faci plangeri si in social media pe Pagina lor , pe grupuri , trebuei sa dam cu ei de pamant ca au si Servicii proaste.
Cusotmer service jenant, te tine cu zilele.

Asa ca, pe scurt, noi suntem prejudiciati , nu vad cum ar fi ei prejudiciati

Prejudiciul inexistent de 297 lei este oricum de tot rasul.

Iti trimit un exemplu de formulare Sesizare, doar partea legala, detaliile lasate in prima parte(nu apar)
@
Clauzele din ANEXA Contract sunt Abuzive, si conform legii nr.193/2000
“Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio
clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind
considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi
afectate in cazul denuntarii unilaterale”. Mai multe detalii cu privire la aceasta :
Reamintim şi faptul că “o clauză contractuală va fi considerată ca nefiind negociată
direct cu clientul dacă aceasta a fost stabilită fără a da posibilitatea
consumatorului să influenţeze natura ei, cum ar fi contractele standard
preformulate sau condiţiile generale de vânzare practicate de comercianţi pe
piaţa produsului sau serviciului respective” (art. 4 alin. 2 din Legea nr.
193/2000).
Potrivit art. 84 din Legea nr. 296/2004 republicată, cu modificările şi completările ulterioare
( Codul consumului), “dreptul consumatorului la denunţarea sau rezilierea contractului nu
poate fi anulat sau restrâns de nicio clauză contractuală sau înţelegere între părţi, în cazurile
prevăzute de lege, aceasta fiind considerată nulă de drept. Drepturile părţilor referitoare la o
justă despăgubire nu vor fi afectate în cazul denunţării unilaterale”.
Ținând cont că plata contractului se face, de regulă, lunar, considerăm că un termen de
preaviz 30 de zile este considerat un termen rezonabil. De aceea, consumatorul trebuie să
formuleze cu cel puțin 30 de zile înainte o notificare de denunțare unilaterală, pe care să o
expedieze către operatorul de telefonie mobilă prin e-mail/fax/poștă (importantă este confirmarea
de primire, astfel aveți dovada efectuării comunicării).
La expirarea termenului de 30 de zile, contractul de furnizare încetează de drept, fără ca
beneficiarul să fie nevoit să suporte costuri suplimentare.

Este intolerabil sa platim abonamente pe servicii ce nu ne multumeste.
Deci ,RCS RDS nu a suferit vreo pierdere, dar mizeaza pe abuzul asupra Clientului, pentru plata de
DESPAGUBIRI la SERVICII NEPRESTATE, la BUNURI REFUZATE la primire,mai exact singurul bun
transmis, anume echipamentul de retea.

Sesizare- PARTEA DE INFORMMARE si COMUNICARE – catre ANCOM

Asteptam in baza carei notificari si legi ati informat dumneavoastra, RDS RCS, Clientul, de toate drepturile si obligatiile LEGALE cf legii prezentate, stiind ca avem demersuri legale la indemana.

Veti inregistra aceasta sesizare si sa o solutionati in termenul legal.

Nume prenume, semnatura data@


Ultima modificare: Luni, 2 Decembrie 2019
radulucian 22, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rezilierea fara taxe a abonamentelor la internet pirlog_mihai pirlog_mihai Am un contract cu firma RDS-RCS incheiat pe data de 28/09/2012 pe o perioada de 18 luni,in primele 6 luni beneficiind de o reducere de 50% din pretul normal al ... (vezi toată discuția)
Restituire taxa de mentenanta - televiziune, telefonie gnicolae gnicolae http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/companii/rcs-rds-amendata-cu-300-000-de-lei-199764.html RCS & RDS a fost amendată de Autoritatea Naţională pentru ... (vezi toată discuția)
Problema contract rds mihbar mihbar Buna ziua Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In ... (vezi toată discuția)