Buna ziua! Am comandat de pe platforma Emag online 7 centrale termice, la pretul de 25 RON/bucata. Am platit imediat totul cu card, banii fiind luati de pe cont. Am primit e-mail cu confirmare de comanda imediat dupa ce am platit. Insa peste o zi, am primit e-mail ca s-a anulat comanda, pe motiv ca nu au fost rezervate la furnizor. Centralele fiind vandute de un furnizor pe platforma Emag. Insa nu este greseala consumatorului (a mea) ca Emag-ul greseste pe platforma lui. Practic eu asa inteleg, ca platforma Emag, care afiseaza un pret, reprezinta un pret de raft. Pretul de raft din cate stiu, trebuie respectat, si nu poate fi modificat dupa ce am lansat, si am platit comanda. Ce drepturi am in acest caz? Am dreptate, cand cred, ca Emagul ar fi trebuit sa-mi livreze produsele, si daca au gresit ei? In procedura de comanda nu am intalnit o remarca, care sa specifice, ca furnizorul sau Emagul poate anula comanda ulterior. Au ma1 existat si alte precedente de acest gen la Emag, cand din cauza amplitudinii greselii, si a atentiei mass-media, produsele s-au livrat, desi au fost afisate gresit pe platforma. Daca atunci se puteau onora comenzile, atunci acum de ce nu se poate? Am sunat la relatii clienti Emag, cu discutie telefonica inregistrata de catre ei cu acordul meu, unde practic au recunoscut ca au gresit, si mi-au oferit un voucher de 50 RON, drept compensatie. Am refuzat voucherul. Nu mi-ar oferi voucher, daca n-ar sti ca ei au gresit. Daca afisau un pret mult mai mare la produs, si-l comandam, sigur nu anulau comanda, nici nu m-ar fi anuntat ca au gresit pretul. Am vreo sansa in acest caz la ANPC, sau este recomandat sa ma adresez instantei? Mentionez ca aceasta comanda s-a lansat in 18.04.2019. Va multumesc anticipat pt raspunsurile ajutatoare!
Cel mai recent răspuns:
doridol , utilizator
16:23, 25 Aprilie 2019