avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am comandat pe o platformă online șapte centrale ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am comandat pe o platformă online șapte centrale termice la prețul de 25 de lei bucata, am plătit cu cardul, am primit mail de confirmare dar a doua zi mi-au anulat comanda. Am vreo șansă la ANPC sau să-i dau în judecată?

Buna ziua! Am comandat de pe platforma Emag online 7 centrale termice, la pretul de 25 RON/bucata. Am platit imediat totul cu card, banii fiind luati de pe cont. Am primit e-mail cu confirmare de comanda imediat dupa ce am platit. Insa peste o zi, am primit e-mail ca s-a anulat comanda, pe motiv ca nu au fost rezervate la furnizor. Centralele fiind vandute de un furnizor pe platforma Emag. Insa nu este greseala consumatorului (a mea) ca Emag-ul greseste pe platforma lui. Practic eu asa inteleg, ca platforma Emag, care afiseaza un pret, reprezinta un pret de raft. Pretul de raft din cate stiu, trebuie respectat, si nu poate fi modificat dupa ce am lansat, si am platit comanda. Ce drepturi am in acest caz? Am dreptate, cand cred, ca Emagul ar fi trebuit sa-mi livreze produsele, si daca au gresit ei? In procedura de comanda nu am intalnit o remarca, care sa specifice, ca furnizorul sau Emagul poate anula comanda ulterior. Au ma1 existat si alte precedente de acest gen la Emag, cand din cauza amplitudinii greselii, si a atentiei mass-media, produsele s-au livrat, desi au fost afisate gresit pe platforma. Daca atunci se puteau onora comenzile, atunci acum de ce nu se poate? Am sunat la relatii clienti Emag, cu discutie telefonica inregistrata de catre ei cu acordul meu, unde practic au recunoscut ca au gresit, si mi-au oferit un voucher de 50 RON, drept compensatie. Am refuzat voucherul. Nu mi-ar oferi voucher, daca n-ar sti ca ei au gresit. Daca afisau un pret mult mai mare la produs, si-l comandam, sigur nu anulau comanda, nici nu m-ar fi anuntat ca au gresit pretul. Am vreo sansa in acest caz la ANPC, sau este recomandat sa ma adresez instantei? Mentionez ca aceasta comanda s-a lansat in 18.04.2019. Va multumesc anticipat pt raspunsurile ajutatoare!
Ultima modificare: Marți, 23 Aprilie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: doridol , utilizator 16:23, 25 Aprilie 2019
1 din 21 utilizatori consideră
acest răspuns util
nu inteleg de ce blamati omul!a comandat si platit 7 centrale cu 25 lei cit era afisat pretul!nu este vina lui ca pretul era afisat gresit!are dreptul la produsele comandate si platite!este problema lui ce face cu produsele respective
nu e vina lui, e adevarat. insa nu are dreptul, in virtutea tuturor argumentelor de mai sus. dar poate sa mai incerce, e constitutional.
Ultima modificare: Joi, 25 Aprilie 2019
adriandimitriu, utilizator
Felicitari pentru raspunsul complet si educativ! Sper sa fi inteles ceva. Doamne cum s-ar bucura de chilipiruri... Centrala termica la 25 ron????? Felicitari,ipm 75!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am făcut mai multe comenzi online după ce am sesizat o eroare de afișare preț, dar mi s-au anulat. ar trebui comerciantul să le onoreze? GherasimGeorgeMarian GherasimGeorgeMarian Buna ziua,am dat mai multe comenzi pe data de 24 atat cu plata online cat si ramburs.Mi-au anulat toate comenzile pe motiv ca pretul a fost gresit.Produsele au ... (vezi toată discuția)
Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar magazinul anuleaza intentionat comanda din cauza pretului? turnoffx turnoffx Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar ulterior comanda a fost anulata de catre magazin chiar daca produsul aparea in stoc? Pe scurt ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, astazi am facut o comanda online de pe un site din ... Ionut234 Ionut234 Buna ziua, Astazi am facut o comanda online de pe un site din Romania de 5 produse. Comanda a fost preluata, iar eu am primit o factura digitala cu comanda ... (vezi toată discuția)