avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Sunt diriginta unei eleve cu probleme mari acasă, ai ...
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Sunt diriginta unei eleve cu probleme mari acasă, ai cărei părinți susțin că nu mai știu să cum să o educe. Asistența socială a încercat să-i consilieze, dar fără rezultat. Către ce instituție să-i ghidez pe părinți?

Bună ziua, sunt diriginta unei eleve al cărei caz l-am raportat asistenței sociale. Eleva susține ca a fost agresata verbal și amenințată în fiecare zi în ultimul an, am chemat inclusiv politia fiindcă tatăl este și fizic agresiv. Părinții susțin ca nu mai știu cum sa o educe, fetita vrea libertate (în iunie a terminat clasa a VII-a) și nu ii mai asculta. Ei ar fi lăsat-o sa discute cu un băiat apoi brusc i-au interzis să-l mai vadă. Menționez ca provine dintr-o familie de rromi. De când s-a terminat școala, din iunie, fetita a plecat de acasă, a stat fie la bunici, fie la un unchi, de unde amenință și acum ca pleacă. Nici bunicii și nici unchiul nu au reușit sa o stăpânească. Cei de la asistența sociala au spus ca fetita necesita ajutor de specialitate. Părinții nu mai știu ce sa facă, cei de la politie le-au spus ca nu o pot da dispărută, fiindcă e în sânul familiei, iar dacă oricum ar aduce-o înapoi, poate fugi din nou. Către ce instituție sa ii ghidez pe părinți? Asistența sociala a încercat sa consilieze atât fetita cât și copilul pe întreg decursul celui de-al doilea semestru școlar, însă fără rezultat. Fetita a avut momente de depresie și tendințe de suicid. Părinții se tem ca fetita sa nu pățească ceva, fiindcă nu păstrează legătura cu ei - tot ce știu dânșii e de la neamurile lor de la 25 km distanta.
Mulțumesc anticipat pentru răspuns.
Ultima modificare: Joi, 11 Iulie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Demos , utilizator 08:53, 12 Iulie 2019