Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 792 soluții astăzi
Acest site folosește cookies. Informații aici
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Autorizare societate pentru fiscalizare
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Autorizare societate pentru fiscalizare

Buna ziua! Am un S.R.L. si as dori sa pot fiscaliza si eu case de marcat, ma puteti ajuta cu pasii de autorizare pentru fiscalizare ?
Cel mai recent răspuns: dias23ro , utilizator 09:01, 30 Iulie 2019
Buna ziua,

Iata mai jos procedura in detaliu:

[ link extern ]
Multumesc pentru detalii, dar eu vreau sa fiscalizez case de marcat , asa cum face Zeus, sa ma ocup eu de fiscalizarea caselor de marcat, am inteles ca trebuie sa fii autorizat pentru asa ceva si nu gasesc ce trebuie facut pentru a putea fi autorizat .

Buna ziua,

Operatorul economic care solicita autorizatie de distributie a aparatelor de marcat electronice trebuie sa depuna la MFP– Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru AMEF avizate tehnic, documentele mentionate la art.89 din Norme si anume:
• cererea prin care solicita eliberarea autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale, care trebuie sa contina:
- datele de identificare ale operatorului economic solicitant,
-tipul aparatului de marcat electronic fiscal si denumirea comerciala a acestuia,
-lista operatorilor economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si service. (Anexa 1 la Cerere),
- lista tehnicienilor de service si, dupa caz, elementele de identificare alocate tehnicienilor de service (Anexa 2 la Cerere);
• declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a unui imputernicit al operatorului economic solicitant privind existenta capacitatii profesionale a tehnicienilor de service inclusi in lista operatorilor economici propusi ca unitati acreditate pentru service de a asigura intretinerea si repararea aparatelor de marcat electronice fiscale pentru care se solicita autorizatia. Declaratia pe propria raspundere data prin intermediul unui imputernicit este insotita de o procura speciala in forma autentica;
• copia certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului atat pentru operatorul economic solicitant cat si pentru operatorii economici propusi ca unitati acreditate;
• avizul tehnic favorabil emis in conditiile art.78 alin.(1) lit.a) sau b), dupa caz, din Norme;
• declaratiile pe propria raspundere ale reprezentantilor legali ai operatorului economic solicitant si ai operatorilor economici propusi ca unitati acreditate privind existenta contractelor de comercializare si/sau service incheiate in conditiile prevazute la art. 78 alin. (1) lit. g) din Norme;
• certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului atat pentru operatorul economic solicitant, cat si pentru operatorii economici propusi ca unitati acreditate, din care sa rezulte capitalul social, asociatii, administratorii si obiectul de activitate;
Operatorul economic solicitant al autorizatiei de distributie trebuie sa aiba prevazut in obiectul de activitate comercializarea cu ridicata si cu amanuntul - coduri CAEN 4651/4652 si 4741/4742 (art.78 (1) lit.c), respectiv 9511 pentru service (art. 106(1). Unitatile acreditate pentru comercializare trebuie sa aiba in obiectul de activitate comercializarea cu amanuntul - coduri CAEN 4741/4742. Unitatile acreditate pentru service trebuie sa aiba in obiectul de activitate cod CAEN 9511 si sa dispuna de minimum 2 tehnicieni de service specializati.
• certificatele de cazier judiciar ale administratorilor, atat pentru operatorul economic solicitant cat si pentru unitatile acreditate de catre acesta, precum si pentru tehnicienii de service propusi;
• declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a unui imputernicit al operatorului economic solicitant privind existenta capacitatii acestuia de a indeplini conditiile prevazute la art. 78 alin. (1) lit. e), pentru modelul si tipul de aparate de marcat electronice fiscale pentru care se solicita autorizatia. Declaratia pe propria raspundere data prin intermediul unui imputernicit este insotita de o procura speciala in forma autentica;
• copiile avizelor pentru exercitarea activitatii de montare si, respectiv, de reparare de mijloace de masurare, emise atat pentru operatorul economic solicitant, cat si pentru operatorii economici propusi ca unitati acreditate de service la aparatele de marcat electronice fiscale destinate activitatii de taximetrie;
• declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a unui imputernicit al operatorului economic solicitant cu privire la obligatia de a asigura piese de schimb pe perioada de garantie si postgarantie (art. 78(1) lit.f) din Norme.

Reprezentantul legal sau imputernicitul operatorului economic solicitant trebuie sa depuna o declaratie pe propria raspundere privind persoanele care ocupa functia director economic si/sau financiar, precum si datele de identificare ale acestora (nume, prenume si CNP) pentru verificarea indeplinirii conditiei prevazuta la art.78 alin.(3) din Norme. Daca in statul de functiuni al operatorului economic solicitant nu figureaza astfel de persoane, se va declara entitatea care preia atributiile acestora.

Operatorul economic solicitant al autorizatiei de distributie trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, conditie care trebuie indeplinita si de catre operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau service.
Documente necesare in cazul modificarii autorizatiei de distributie a AMEF cu noi unitati de acreditare pentru comercializare si/sau service
Distribuitorul autorizat care solicita modificarea autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale cu noi unitati acreditate pentru comercializare si/sau service, va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic, numai documentele mentionate la art.90 alin.(4) din Norme, respectiv cererea si documentele prevazute la art.89 alin.(1) pentru unitatile acreditate propuse a fi incluse in autorizatie.


Operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau pentru service trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

Documente necesare pentru inregistrarea noilor tehnicieni de service in cazul unitatilor de acreditare
Distribuitorul autorizat care solicita inregistrarea unor noi tehnicieni de service pentru unitatile acreditate, incluse in autorizatie, va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic, documentele mentionate la art.90 alin.(4) din Norme, respectiv documentele prevazute la art.89 alin.(1) lit.b) si e) din Norme.
Va multumesc mult pentru ajutor .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa activitate intretinere si reparatii instalații frig Maria201193 Maria201193 Buna ziua! PFA ul care are ca obiect de activitate intretirere si reparatii instalații frig (concret reparatii frigidere) este obligat să aibă casa de ... (vezi toată discuția)
Casa de marcat Kovacs Agnes Kovacs Agnes obligativitatea contractului de service?..... (vezi toată discuția)
Contract service casa de marcat postgarantie ariana03 ariana03 Buna ziua, as dori sa ma lamuriti in urmatoarele aspecte: Art. 106 (1)Unităţile acreditate pentru service trebuie să aibă menţionată în obiectul lor ... (vezi toată discuția)