avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Job in armata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Job in armata

Cum ajungi sa lucrezi in armata avand studii de drept? Examene,cumva!?
Si ce anume poti profesa ca jurist, dupa studii, in armata? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 04:41, 25 Decembrie 2009
Cel mai bine este sa intrati pe site-ul de mai jos si sa puneti aceasta intrebare acolo. Veti fi indrumat de "la sursa".
[ link extern ] /
Ultima modificare: Marți, 1 Decembrie 2009
elga50, moderator
Majoritatea ofiterilor din MApN sunt ingineri , juristi sau economisti! Ce functie puteti ocupa? Depinde de locurile vacante care sunt scoase la concurs! Ocuparea oricarei functii se face pe baza de concurs!
Buna ziua !
Ca ofiter in rezerva, cu studii de drept, pot sa va spun ca aveti obligatia morala fireste, de a va interesa intr- un mod mai putin comod ( poate sunt eu cu formare cazona: liceu militar, institut militar si apoi facultatea de drept). D- na Elga v- a raspuns asa cum si eu as fi facut- o.
Mai adaug insa ceva : daca chiar vreti in armata, cautati sa va configurati mental si un profil al ofiterului , nu numai al juristului.
sunt foarte putine functii de jurist - personal civil contractual , dar poti urma o cariera de miltar angajat dupa care poti face o cariera in armata ca subofiter sau ofiter
cu studii juridice poti sa ajungi ofiter jurist , infanterist, vanator de munte , intendenta
dar sa stii ca concurenta este foarte mare deoarece peste 60 % din militari angajati , subofiteri au studii superioare terminate
In afara site-ului care v-a fost indicat ,mai aveti posibilitatea sa mergeti la Directia de Relatii cu Publicul din cadrul M.ap.N.pentru a vedea ce posturi sunt scoase la concurs.