Va rog sa ma ajutati cu informatii legale .Suntem in situatia de desfiintare a asociatiei de locatari care cuprinde mai multe blocuri pentru ca administratorul s a imbolnavit f f rau si nu mai poate continua activitatea. Fiind in spital , altii l au ajutat sa se incaseze platile curente si sa se adune partial banii de la datornici. Nimeni nu vrea sa preia asociatia si ca atare fiecare bloc umbla pe la alte asociatii sa fie preluati. Dar oamenii nu stiu cum sa procedeze , ce se intampla , cum se poate dizolva , administratorul zice ca isi da demisia , la fel presedintele. Asa simplu sa fie ?
De unde ati scoso ca presedintele nu-si poate da demisia?
Demisia este un act unilateral de vointa a unui cetatean, de a intrerupe relatiile de serviciu in cazul celor angajati, dar si a celor cu functii onorifice sau cu mandat, etc
Retineti aceasta informatie!.
Pentru Elena,
Doamna, la dvs. este o situatie ce poate fi depasita, asa cum a aratat si @ynocentta. Mergeti la Primaria unui oras mic, acolo o sa gasiti in mod sigur, sprijin.
Chiar in conditiile participarii reduse la AG a proprietarilor, puteti lua unele masuri pentru continuarea activitatii, altfel ajungeti in situatia sistarii furnizarii apei si celorlalte utilitati. Cineva cu oarece sange in instalatie, poate prelua pe o perioada determinata, macar activitatea de incasari si plati. Cred ca puteti discuta cu administratorul, sa va predea - cu proces verbal, activitatea de incasari si modul de plata a furnizorilor, pentru ca altfel ramaneti fara utilitati si servicii, iar proprietarii rau platnici, abia asteapta.
In mod normal pentru depasirea situatiei descrise trebuie sa se ocupe membrii comitetului executiv in frunte cu presedintele, ori, observ ca si dumnealui fuge, dar nu mai este nimeni pe-acolo? Un cenzor aveti?
Asteptam noi informatii, aici pe forum sau daca doriti, pe mail la: asloc_pt5@yahoo.com
Succes!
Primaria nu a ajutat cu nimic-ma refer la cei responsabili cu asociatiile. In cele din urma in asociatie nu mai sunt restantieri, s-a gasit un administrator care sa preia functia , acesta a citit apometrele dar nu are stampila asociatiei pt ca sotia vechiului administrator nu o preda , administratorul fiind la azil in urma unor probleme grave medicale (asa se aude ). Mai sunt niste bani adunati pt reparatii , fondul de rulment pe care nu cred ca-i mai vedem. In asociatie sunt 3 blocuri . Poate face alta stampila? E legal? Nu scriu ca sa ma aflu in treaba , ci pt a ajuta .
Multumesc pt raspuns . Daca administratorul nu mai este capabil sa faca nimic (este in stare f f grava), ce se intampla cu acel cont. Cine are acces .Cine verifica gestiunea? Toate actele sunt la administrator iar sotia lui nu colaboreaza. Acolo sunt bani pt reparatii stransi lunar de la fiecare locatar.Noul administrator face contract cu asociatia doar pt a incasa utilitatile. Iar dna inspector de la primarie spune ca ea este doar de indrumare dar pe concret nu avem nici o indrumare. Ce poate face presedintele ?