avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1161 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua, sunt medic si am depus cerere pt cei 75% ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua, sunt medic si am depus cerere pt cei 75% plata pt ...

Buna ziua, sunt medic si am depus cerere pt cei 75% plata pt copil si mi s-a respins pe motiv ca sotul lucreaza la privat si ar trebui sa primeasca zile libere de la firma. Mentionez ca el lucreaza full-time Este legal?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:18, 19 Noiembrie 2020
Este corecta pozitia adoptata de conducerea unitatii medicale, cu exceptia situatiei in care sotul a dat declaratie ca nu beneficiaza ... situatie in care acestia sunt obligati la plata.
Sotul a completat declaratie cum ca nu beneficiaza de cei 75% si ca lucreaza full time. Cand a fost respinsa cererea conducerea spitalului a motivat ca el lucreaza in privat si ca ar trebui sa beneficieze de zile libere.
Nu e legala solutia.apelati la un avocat sa le facă o Notificare inainte sa-i acționați in instanta.multe cazuri s-au rezolvat asa, mai ales ca puteti implica raspunderea personala a managerului
Multumesc pt raspuns. O sa le cer un raspuns in scris pe baza carei legi mi-au respins cererea avand in vedere ca sotul meu a completat declaratie pe propria raspundere si voi vedea ce e de facut.
In caz de refuz, puteti actiona in instanta sau sa sesizati Ministerul Sanatatii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Oug 147/2020 cine se încadrează pentru a primi bani? Filip Adiel Filip Adiel Buna ziua! Sunt medic dentist la privat iar soția lucreaza la un spital de Stat. Ea a facut cerere catre angajator pentru a primi cei 75% din venit pentru ... (vezi toată discuția)