buna seara. in 2018 am intrat intr.un srl ca asociat cu 50% si administrator.tot la acest srl am si lucrat ca angajata. dupa ce am inchis punctul de lucru, m-am reangajat si timpul nu mi-a mai permis sa rezolv situatia societatii atat la ANAF cat si ONRC. Sotul meu are si el calitatea de asociat cu 50% in cadrul aceleiasi societati, insa am decis impreuna sa reprezint eu firma ca administrator pentru ca el dorea un credit bancar si avand functie de conducere, banca i-ar fi cerut documente in plus si ar fi fost mult mai complicat.
Acum, eu as dori sa ii cedez partile mele sociale si sa fie el administratorul societatii.
Care este ordinea actiunilor ce trebuiesc intreprinse in vederea realizarii acestor modificari? Mentionez ca la intrarea mea in srl s-a ocupat un jurist de toata documentatia si de tot ce tine plati catre onrc etc. Practic eu doar am citit si am semnat actele modificarii.
Avand in vedere ca nu am mai avut pana acum experiente de acest gen, as dori sa stiu daca este o procedura dificila sau as putea rezolva singura atat cu redactarea documentatiei cat si depunerea ei la registru.
Ce costuri sunt pentru o astfel de modificare? Cesionare si modificare administrator. Din cate am mai citit pe internet ar fi nevoie de o aga prin care eu si sotul hotaram cele ce urmeaza a fi modificate, un contract de cesiune prin care eu cedez total partile sociale si actul constitutiv actualizat.
Doar acestea sunt necesare?
In actul constitutiv actualizat, dupa hotararea AGA, va fi trecut doar sotul ca asociat unic si administrator? Eu practic nu ar trebui sa mai semnez actul nu?
O alta intrebare este in legatura cu persoana care va trebui sa depuna documentatia la ONRC. Mai pot eu sa depun sau va trebui sa mearga sotul?
Firma aceasta are si o implicare intr-un dosar cu Urban SA, stadiul dosarului fiind pe fond iar materia civil. Din cate stim noi am reziliat ctr de salubritate, insa acestia au apelat la BEJ carora le-a fost admisa cererea de incuviintare executare silita. Mai multe nu stim pt ca nu am primit nimic acasa, inca. In aceasta situatie, s-ar accepta de cei de la Onrc modificarea privind administratorul? Si daca s-ar accepta, eu as mai avea o obligatie dupa iesirea din societate?
Orice cunoasteti in plus si credeti ca m-ar putea ajuta ar fi binevenit.
Va multumesc anticipat pentru rabdarea de a citi integral.
multumesc, voi lua modelul intocmit de jurist cand a plecat cumnata mea din firma si mi.a cedat mie parti sociale si tot atunci a fost si revocata din functia de adm. sper ca imi va fi mult mai usor in felul acesta. acum sotul va ramane asociat unic, trebuie in aga specificat? sau e de ajuns doar in actul constitutiv actualizat?
inca o mentiune, din ce am reusit sa verific, societatea are sediul social expirat. e posibil sa fie acceptata modificarea fara sa mai trebuiasca sa rezolv si aspectul acesta cu sediu social expirat?
Da, mentionati in Hotararea asociatilor ca veti solutiona si acest aspect al prelungirii contractului de inchiriere/ comodat impreuna cu modificarile la nivelul asociatilor/ administratorului.
Buna seara din nou. Revin la dvs cu intrebarea urmatoare. Am reusit tehnoredactarea urmatoarelor doc:aga, ctr cesiune, anexa contor cuvinte aga, actul constitutiv actualizat. ce documente mai sunt necesare si care dintre acestea ar trebui autentificate la notar sau de o alta autoritate?