avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... angajare in domeniul dreptului
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

angajare in domeniul dreptului

Buna ziua tuturor.Sunt studenta la facultatea de drept in anul al II-lea(Bucuresti) si as vrea sa va intreb daca stiti vreun cabinet de avocatura unde angajeaza studenti.Mentionez ca doresc sa acumulez experienta(nu urmaresc beneficii financiare)si vreau sa invat de la cei mai buni.Cunosc engleza, franceza si spaniola la nivel avansat, precum si gramatica limbii romane .Astept un raspuns.
Va multumesc anticipat:)
Eu ti-am raspuns nu pentru ca ai fi apelat la mine, ci tocmai pentru ca mi se pare nejustificata asteptarea ta sa te cheme cineva la interviu "in alb" urmand ca abia atunci sa te cunoasca. Ti-am dat un sfat dezinteresat ca sa ma aleg cu "draga", greseala mea.
:D cum ar fi o disputa intre dumneavoastra in instanta?..
nu veti asista la o asemenea disputa....:Dnu sunt adepta.B-) multumesc oricum tuturor pt participare la discutie
Nu vreau sa fac pe lupul moralist, insa exprimarea gen "ai mei sunt mai buni " . . . din pmdv este ceva mai mult decat puerila . Antonya2feb , te rog sa nu te superi pentru intrebarea pe care ti-o adresez acum , insa conform caror criterii faci tu afirmatia de mai sus? Si criterii stabilite si apreciate de catre cine?
Parerea mea este ca nu are nici o importanta daca esti studenta la stat sau la o universitate privata, in ziua de azi, daca esti intr-adevar pasionat de drept inveti mai mult singur decat la facultate, citesti tot felul de studii, de tratate, aprofundezi. Iar cat de "bun" devine studentul nu cred ca depinde numai de profesor, ci mai degraba de cat este acesta de constiincios si isi doreste cu adevarat sa ajunga in varful piramidei.