avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Buna ziua. O casa in valoare de 150.000,vândută ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Buna ziua. O casa in valoare de 150.000,vândută fictiv pe 10.000euro,se ...

Buna ziua. O casa in valoare de 150.000,vândută fictiv pe 10.000euro,se poate anula contractul de vânzare cumpărare? Va mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Florin Cornea , Consilier juridic 19:43, 13 Iulie 2021
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sunt profesor doctor..
Și un avocat bun,care să se priceapă și să și reușească cu așa ceva,puteți să îmi recomandați in Dolj? Pt că am întrebat cam 6 și 2 au zis"la revedere",alți doi că nu se știe dacă o să reușim dar să încercăm și alți doi că facem,dregem,etc,dar nu garantează nimic.....
Ultima modificare: Joi, 8 Iulie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In forum nu se fac recomandari.

Puteti alege dvs un avocat din lista consultantilor inscrisi pe Forum
www.avocatnet.ro/Avocat-din-...

sau alegeti din tabloul avocatilor din Romania aflat pe site-ul Uniunii Naționale a Barourilor din România
[ link extern ]

sau

puteti merge pe recomandarile facute de prieteni/cunostinte etc.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util

de garantat nu iti poate garanta nimeni,
mitzunator86 a scris:

Și un avocat bun,care să se priceapă și să și reușească cu așa ceva,puteți să îmi recomandați in Dolj? Pt că am întrebat cam 6 și 2 au zis"la revedere",alți doi că nu se știe dacă o să reușim dar să încercăm și alți doi că facem,dregem,etc,dar nu garantează nimic.....


1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util