Cum pot sa procedez in urmatoarea situatie:
Am angajati carora le oferim si cazare, la preluarea cazarii se face un proces verbal de predare primire, insa de foarte multe ori intampinam situatii de pagube in aceste apartamente inchiriate pentru angajati. pagube pe care le suporta compania deoarece nu am gasit temeiul legal prin care ii putem sanctiona (nefiind in timpul programului la lucru sau in incinta societatii) . Singura modalitate este prin conciliere directa in care salariatul isi asuma paguba, insa nici asta nu pare a fi o solutie deoarece cei mai multi refuza. Sa mergem cu fiecare in instanta este extrem de costisitor, plus timp pierdut etc.
Exista posibilitatea sa trecem in Regulamentul intren si Fisa postului faptul ca cei care locuiesc in locuinte inchiriate de catre companie isi asuma eventualele pagube si sa ii sanctionam disciplinar.
Sau care ar putea fi solutia de reducere a pagubellor?
Le dați bani pentru chirie,să facă ei direct contract cu proprietarul și răspundă pentru pagubele produse direct fața de proprietar.Poate așa vor fi mai responsabili și nu vor mai produce pagube.