Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara! (Incident intre persoane fizice).
Ca persoana fizica am vandut o placa snowboard folosit fara contract si fara garantie prin platforma online. Clientul tot persoana fizica nu este multumit cu obiectul si vrea sa returneze cu care eu nu sunt deacord.
Acum zilnic primesc mesaje sau apeluri de la el. Intrebarea este, ce resposabilitate am eu si ce responsabilitate are el ? Fiind vorba despre un obiect folosit. Multumesc!
Daca ati fost corect in descriere, adica produsul corespunde descrierii... nu are ce face. Nu are decat sa o vanda la randul lui.
Nu aveti obligatia sa primiti retur
Retur marfa
alinaiolu
As vrea sa stiu care sunt prevederile legale pt retur marfa client pers fizica. La cat timp de la achizitioanarea produsului, clientul poate solicita retur ... (vezi toată discuția)