avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 184 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Buna ziua, cum pot sa scot o persoana de la adresa ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua, cum pot sa scot o persoana de la adresa mea? nu mai ...

Buna ziua, cum pot sa scot o persoana de la adresa mea? nu mai locuiește cu noi, nu pot nici sa o conving sa se scoată ea singura. Mulțumesc
Pentru raspuns la obiect sunt necesare date relevante
Persoana in cauza are doimiciliul la acea adresa?
Are incheiat contract d e locatiuen?
"Luarea in spatiu" in baza careia se obtine o viza de flotant, este o forma de comodat, respectiv de inchiriere gratuita a unui spatiu/ locuinte.
Acordul dat de proprietarul spatiului se poate revoca usor ,fiind suficient ca proprietarul sa dea declaratie notariala de retragere a acordului ca persoana sa mai locuiasca in spatiul respectiv,
Declaratia se depune la politia teritoriala, in baza ei si din momentul depunerii ei la polotie persoana in cauza se va afla in ilegalitate.
In cazul contractului de inchiriere, unde chiriasul are drepturi ce izvorasc din faptul ca plateste chirie, "luatul in spatiu" poate fi evacuat de politie daca, dupa data retragerii acordului proprietarului,chiriasul refuza sa paraseasca spatiul/locuinta, intrucat el nu se bucura de dreptul de posesie


~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Luare in spatiu mihai.gabriel74 mihai.gabriel74 dupa 12 ani de casatorie cu fata propietarului de casa acum sa gasit sa ne dea afara cu copiii cu tot ...se poate una ca asta? :(( (vezi toată discuția)
Viza de flotant Orasand Orasand Buna ziua!As avea o intrebare.De curand am dat apartamentul nostru cu contract decomodat da doar semnat intre noi si ei,iar acum dupa cateva zile mi-au spus ca ... (vezi toată discuția)