Buna ziua. Doresc sa înființez un SRL și am 2 întrebări in legătura cu acordul asociației de proprietari (sediul social este la domiciliu):
- președintele asociației a decedat și încă nu avem un nou președinte; poate administratorul sa semneze, adăugând pe formulat titulatura de administrator și tăind “Președinte” deja prezent pe formular?
- unul dintre apartamentele cu care se învecinează apartamentul meu este gol, iar proprietarul locuiește in alt oraș; cum pot proceda in acest caz cu semnătura proprietarului?
Art. 17 alin.(6) din Legea societăților nr. 31/1990: în cazul societăților, avizul nu este necesar atunci când administratorul sau, după caz, administratorii declară pe propria răspundere faptul că la sediul social nu se desfăşoară activitate.
Daca sediul respectiv va fi utilizat si pentru meditatii,deoarece se schimba destinatia spatiului din locuit in sediu persoana juridica, conform disp L nr 196/2018 obligatoriu este necesar acordul asociatiei de proprietari care va incheia conventie cu d ca persoana juridica
Daca nu exista presedinte de asociatie documentele pot fi semnate d ecatre comitetul executiv
Administratorul de imobil nu este reprezentantul legal al asociatiei de proprietari