Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am avut un proces. S-a pronuntat hotararea, s-a comunicat, suntem in termen de apel. Insa am primit din nou citatie cu termen, dupa pronuntarea si comunicarea hotararii, Mai mult decat atat e vizibil si pe portalul instantelor. Ce inseamna asta? Fac apel...mai astept? Nu inteleg? Va rog sa ma ma lamauriti si sa ma ajutati. Ce am de facut?
Depinde ce scrie pe portal, poate fi vorba despre o.indreptare eroare materiala ,cerere lămurire dispozitiv.Aceste aspecte ar trebui lămurite cu av angajat iar dacă nu ați avut la fond,vreți sa faceți și apel atunci în mod cert va trebuie ajutor specializat..Puteti cere informații telefonice la arhiva instantei,merge personal etc.