Buna dimineata,
Cum facem cont pentru angajator pe REGES ONLINE, fiindca atunci cand accesez aplicatia angajator imi solicita nume prenume, nicidecum denumirea angajatorului. Se trec datele administratorului la nume si prenume, cumva?
Multumesc!
Am reusit sa intru in aplicatia pentru angajator, dar am urmatoarea nelamurire:
Pentru a avea acces in contul de angajator exista doua variante dintre care trebuie aleasa una singura: reprezentant legal sau imputernicit legal. Avand in vedere ca semnatura electronica este pe numele meu si nu a reprezentantului legal, este ok sa aleg varianta "imputernicit legal"? Adica nu trebuie o imputernicire la notar sau ceva de acest gen? Citisem undeva ca trebuie totusi o decizie interna.
Da , este corect sa alegeti varianta imputernicit.
Pentru împuterniciţii desemnaţi de reprezentanţii legali ai angajatorilor cu capital privat, AUTORIZAREA SE FACE PRIN ÎNCĂRCAREA ÎN PORTAL A URMĂTOARELOR DOCUMENTE, pe care se aplică de către respectivii împuterniciţi semnătura digitală pentru certificarea conformităţii cu originalul, şi anume:
1. certificat de înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală,
2. hotărârea judecătorească de înfiinţare sau alt act constitutiv,
3. împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul de prestări servicii/actul adiţional la acesta din care rezultă obligaţia prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de creare a contului de acces al angajatorului în Registru.
Decizia interna a angajatorului de desemnare a angajatului care completeaza si transmite Registrul nu este suficienta, trebuie musai imputernicire notariala?
Actele normative (HG 295 si Ordinul nr. 1107) nu mentioneaza acea decizie , trebuie imputernicire notariala sau contractul de prestări servicii/actul adiţional la acesta din care rezultă obligaţia prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de creare a contului de acces al angajatorului în Registru.