am fost la o farmacie saptamana trecuta,si cand am platit la pos cu telefonul,farmacista a mai tastat 2 numere in plus,si in loc de 172 lei,mi s au retras 17200 lei,si colac peste pupaza bonul nu s aimprimat,deoarece tocmai schimbase rola si o pusese invers.Au spus sa nu mi fac griji,ca o sa mi se restituie suma in decurs de 4-5 zile.Ca dovada am doar operatiunea bancara de pe aplicatia mea de banking,care imi arata ce unitate(farmacie) a facut aceasta grseala.
Va rog,sa ma ghidati in ceea ce ar trebui sa fac,multumesc
Fără să dați farmaciei CODUL IBAN de la bancă, n-are cum să vă restituie suma încasată din eroare.
Fiind în cauză o persoană juridică cu contabilitate, NU vă poate da banii în mână, ci doar prin virament bancar, mai ales că e o sumă mare.
Nu pot. Trebuie notificare, cont IBAN și precizare suma, diferența dintre suma plătită cu card - c/ v produselor pe care a achiziționat cumpărătorul (dovada bon farmacie și fiscal de la POS). Daca e o firma contabila externalizata nu știe povestea.
Iban gresit
100sag
Salut. ACum vreo câteva luni am făcut o tranzacție prin home bank in valoare de 1000 de euro..dar am greșit iban.numele si adresa sunt corecte.am sunat la ... (vezi toată discuția)