dorup33 a scris:
Exista cazuri in care blocurile s-au desprins din asociatie, dar toti proprietarii trebuie sa fie de acord, se desemneaza o persoana care v-a primi facturile de la furnizori si el le aduc la cunostinta locatarilor costul serviciilor, iar pe baza consumului individual se calculeaza costurile pe locuinta, facuta de energie se imparte la nr de locuinte din acel bloc. Pentru bloc acest lucru ar duce la reducerea unor costuri.
Sunt convins de ceea ce spuneti dar mi se pare o gluma nu ceva viabil.
Cel care se ocupa cu ce se alege? Munca voluntara?
Impartirea facturii de energie la numarul de locuinte este discutabila? Ce se intampla cand exista un lift?
In cazul in care unul din proprietari nu plateste cum recuparati banii?
Cine garanteaza ca impartirea cheltuielilor este corect efectuata si daca nu este cum veti demonstra/rezolva?
Veti vota reguli de impartire a cheltuielilor, veti folosi legislatia in vigoare?
Sunt numai cateva intrebari, mai sunt multe.
Inteleg ca ati fost "Sef de scara", cu toate ca in legislatie nu a existat niciodata o asemenea functie, probabil si motivul pentru care nu ati fost implicat direct in ceea ce inseamna administrarea unui condominiu si probabil motivul pentru care vedeti atat de simpla solutia dumneavoastra. Asociatia este aproape echivalentul unei societati comerciale. Sunt asociatii (20-30 blocuri) care au rulajul mai mare decat al multor societati comerciale si cred ca viitorul va readuce in prim plan asociatiile mari dar bine controlate.
Asa zisa economie, la un moment dat, poate fi o cheltuiala mai mare decat cea pe care o suportati acum.