avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 353 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... in judecata cu CNH
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

in judecata cu CNH

lucrez in minerit de 26 de ani , grupa speciala, am atins varsta de 45 de ani, deci as putea sa sa ies la pensie la cerere, mentionez ca , lucrez ca inginer la cnh petrosani .Datorita faptului ca nu am facut cerere de pensionare am primit o dispozitie prin care am fost schimbat din functie si trecut ca muncitor respectiv miner . Mi s-a spus ca in contractul colectiv de munca se prevede asa ceva .Va intreb daca pot ataca in justitie dispozitia conducerii unitatii si daca am sanse de castig in instanta. Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 17 Februarie 2010
emilian64, utilizator
Cel mai recent răspuns: Isa Radov , Consultant resurse umane 16:18, 17 Februarie 2010
Nu inteleg cum din inginer ati fost trecut ca simplu muncitor!!! #-o Deci, nu inteleg.

Dvs aveti o copie a CCM la nivel de unitate? Daca nu, faceti rost de una si studiati daca chiar exista o astfel de prevedere, desi ma indoiesc pt ca are un maaaaaare iz de ilegalitate.
Dvs puteti sa atacati la tribunalul de pe raza de domiciliu aceasta decizie in termen de 30 zile de la data luarii la cunostinta.
va multumesc pt raspuns...am citit CCM pe unitate... si chiar exista un articol conform caruia , persoanele care nu isi depun cerere de iesire la pensie la 45 ani si beneficiaza de spor de conducere vor fi schimbati din functie. Chiar mi se pare un abuz deci voi actiona CNH petrosani in judecata normal ca ma voi incadra in termenul de 30 zile. Inca o data va multumesc pt interes
... intre timp am aflat ca ,se pare ca nu sunt unicul caz. La CNH petrosani se practica acest lucru se pare ca in situatia mea mai sunt cativa ingineri . Sper sa iau legatura cu ei pentru eventuale consultari
Stimate domn,