Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.
ANAF extinde serviciul "Spatiul privat virtual", astfel incat noi documente pot fi comunicate contribuabililor, se mentioneaza intr-un act normativ care se aplica de vineri. La randul lor, si contribuabilii pot transmite Fiscului noi acte prin serviciul online. Citește articolul
Noi documente fiscale pot fi comunicate contribuabililor de catre ANAF prin "Spatiul privat virtual", dupa ce lista acestora a fost extinsa printr-un act normativ care a intrat in vigoare vineri. Citește articolul
Comunicarea on-line a documentelor fiscale este posibila din septembrie 2014 prin "Spatiul privat virtual". Acest serviciu le permite contribuabililor sa trimita si sa primeasca on-line de la ANAF diferite documente fiscale si, in plus, acestia pot verifica situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori. Din 15 decembrie 2014, serviciul este disponibil pentru contribuabilii persoane fizice din toata tara. Citește articolul
Un numar de 2390 de contribuabili s-au inregistrat de ieri de la ora 16:00 si pana azi la ora 11:00 pe site-ul ANAF, pentru a putea accesa noul serviciu on-line "Spatiul privat virtual", prin care acestia au acces la propria situatie fiscala, se arata intr-un comunicat al Ministerului Finantelor, remis marti redactiei. Prin intermediul serviciului persoanele fizice pot solicita Fiscului si informatii privind situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori. De asemenea, intr-o prima etapa, facilitatea va fi disponibila pana la sfarsitul anului 2014 numai pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal in Bucuresti si Ilfov. Citește articolul
Comunicarea on-line a documentelor fiscale este posibila din aceasta saptamana, prin "Spatiul privat virtual", un nou serviciu al ANAF, lansat ieri pe pagina sa de internet. Aflati din materialul urmator ce etape trebuie sa parcurgeti pentru a va autentifica si a accesa noua facilitate. Citește articolul
Persoanele fizice vor putea comunica electronic cu ANAF printr-un serviciu on-line, prin care vor putea trimite si primi de la ANAF mai multe documente, se mentioneaza intr-un act normativ care a intrat ieri in vigoare. Conform noilor dispozitii, aceasta facilitate va fi disponibila pana la sfarsitul anului 2014 numai pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal in Bucuresti si Ilfov. De asemenea, prin respectivul serviciu, persoanele fizice vor putea solicita Fiscului informatii privind situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori. Citește articolul
Agentia Nationala de Administrare Fiscala implementeaza de la 1 iunie serviciul "Posta electronica securizata", care va permite contribuabililor sa primeasca pe e-mail documentele emise de Fisc. Serviciul va fi testat timp de patru luni, timp in care contribuabilii inregistrati cu un certificat digital la Fisc vor primi "Instiintarea privind stingerea creantelor fiscale" si pe e-mail, nu doar prin posta obisnuita. Citește articolul