În ultimii ani, atât producătorii de autoturisme, cât și distribuitorii, au inclus în reclame și în mesajele de promovare informații privind garanția elementelor de caroserie împotriva coroziunii de cinci, șapte, 10 sau chiar 12 ani, acesta fiind un element care poate influența decizia cumpărătorilor de a alege o anumită marcă ori un anumit model. Odată cumpărată mașina, dusă la revizii așa cum se cere, proprietarul constată peste câțiva ani că a apărut rugina pe mașina sa și cere dreptul cuvenit, doar că nimeni nu vrea să înlocuiască piesele neconforme; mai mult, i se impută cumpărătorului că nu a cerut ce trebuia la revizii, ca și cum ar fi obligația lui să cunoască ce trebuie schimbat sau ce trebuie verificat periodic la mașină, iar nu a celor din service. Iată în acest material un exemplu unde instanța de judecată i-a dat câștig de cauză cumpărătorului pe criteriul că cei de la service trebuie să cunoască și să respecte indicațiile producătorului privind întreținerea și repararea defectelor constatate. Citește articolul